וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוש בן ארי הופיע בביתו מול גולשי וואלה! NEWS

29.3.2020 / 14:46

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של מוש בן ארי מביתו שהתקיים בצהריים. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: שלומי גבאי

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. אחרי ההופעות של עידן רייכל, חנן בן ארי ושירי מימון, הפרויקט נמשך עם מוש בן ארי, שהופיע היום מביתו. המופע המיוחד הועבר באתר ובאפליקציה בשידור חי לגולשי וואלה! NEWS ובפייסבוק של גלגלצ, ובן ארי שר את מיטב להיטיו בגרסאות אינטימיות ומרגשות.

צפו למעלה במופע המלא

מוש בן ארי הוא אחד האמנים המצליחים בישראל. הוא היה ממקימי להקת שבע כבר מאמצע שנות התשעים, ואף חתום על השיר המצליח ביותר של הלהקה, "סלאם". מאז שיצא לקריירת הסולו שלו הנפיק להיטים רבים ואהובים דוגמת "מסע ומתן", "זיכרון אחד מושלם", "תני לי סימן", "מה עושים", "רסיסים", החידוש לשיר "ואיך שלא", "פתאום כמו בחיים" ו"אח שלי מתחתן" (בשיתוף פעולה עם המפיקים דולי ופן).

מוש בן ארי. בועז סמוראי,
תן לנו סימן. מוש בן ארי/בועז סמוראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully