וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תוכנית חדשה של קשת 12 מתעדת את הרופאים המטפלים בקורונה

26.3.2020 / 16:17

למרות שרוב ההפקות נעצרו בגלל הקורונה, לוואלה! תרבות נודע כי בימים אלה קודה תקשורת מתעדת לקשת 12 רופאים המטפלים בחולי הקורונה בבי"ח שיבא תל השומר. לא ידוע אם התיעוד יופיע כפרקים מיוחדים של העונה ה-3 של "המתמחים" או כסדרה/סרט דוקו בשם אחר

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון מעל: קטע מהפרק הראשון של העונה השנייה של סדרת הדוקו-דרמה "המתמחים" של קשת 12)

למרות שרוב ההפקות הטלוויזיוניות בוטלו או נדחו בגלל התפשטות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות, בהן איסור על התקהלות, לוואלה! תרבות נודע כי קודה תקשורת מצלמת בימים אלה תיעוד טלוויזיוני בסגנון סדרת הדוקו-דרמה "המתמחים" שהפיקה לקשת 12. התיעוד מסקרן במיוחד מאחר שהוא עוקב אחרי רופאים המטפלים בחולי הקורונה בבית החולים שיבא תל השומר.

לא ברור עדיין אם תיעוד הטיפול בחולי הקורונה יופיע כפרקים מיוחדים כחלק מהעונה השלישית של "המתמחים" או לחילופין כסדרת דוקו או סרט דוקו תחת שם אחר בקשת 12. כך או כך, למרות הסיכון האישי של צוות הצילום, קודה תקשורת המשיכו בצילום בבתי החולים, והתיעוד אמור לעלות בהמשך השנה.

קשת סרבה להגיב.

היחידה המיוחדת לטיפול במצבי חירום בבית חולים שיבא תל השומר, 5 במרץ 2020. ראובן קסטרו
היחידה המיוחדת לטיפול במצבי חירום בבית חולים שיבא תל השומר/ראובן קסטרו

שתי העונות הראשונות של "המתמחים" עקבו אחרי רופאים מתמחים בבית החולים שיבא תל השומר ממחלקות שונות - כירורגיה, פלסטיקה, נוירוכירורגיה וטראומה. היא עקבה אחרי משמרותיהם הארוכות, ניתוחים, מהגעת החולה, דרך כניסתו לחדר ניתוח ועד החלמתו ושיחרורו, וכן מקרי חירום וטראומה בטיפול נמרץ. הסדרה זכתה לביקורות טובות. העונה השלישית צולמה בבתי החולים שיבא תל השומר ובלינסון שבפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully