וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד "הכוכב הבא" אושר דוידיאן נהרג בתאונת דרכים

29.3.2020 / 20:46

אושר דוידיאן (25) התמודד בשנה שעברה ב"כוכב הבא" וריגש את השופטים והקהל כשסיפר על התמודדותו עם נכות ומחלה קשה. הוא התהפך היום עם רכבו ונהרג במקום. ראש מועצת מרחבים: "כשמו, היה איש שהסב נחת רוח ושמחה לרבים"

אושר דוידיאן הכוכב הבא נהרג בתאונת דרכים. קשת 12, צילום מסך
נהרג במקום. אושר דוידיאן/צילום מסך, קשת 12

אושר דוידיאן, שהתמודד בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בשנה שעברה נהרג בתאונת דרכים בדרום. דוידיאן, שהתגורר במושב פטיש שבנגב, ריגש בשנה שעברה את הקהל כשסיפר ב"כוכב הבא" על נכותו. הוא סיפר שהוא מתמודד עם המחלה התורשתית "אוסטאוגנזיס אימפרפקטה" (רככת עצמות) והצליח להרים את המסך עם ביצוע יפה לשיר "ניצחת איתי הכול" של עמיר בניון.

ממד"א נמסר אחר הצהריים כי רכבו של דוידיאן התהפך לתעלה בצד הכביש ומותו נקבע על ידי פראמדיקים במקום. חובש רפואת חירום במד"א שלמה ברגשטיין, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב בתעלה בצד הכביש, כשבסמוך אליו שוכב גבר מחוסר הכרה. עוברי אורח חילצו את הפצוע וניסו להעניק לו טיפול ראשוני, ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים, וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים, ספד לו בעמוד הפייסבוק שלו: "בעיצומם של הימים הלא קלים האלה, הגיעה אלינו היום הידיעה הקשה והכואבת כל כך - אושר דוידיאן חברנו נהרג בתאונת דרכים. אושר, כשמו, היה איש שהסב נחת רוח ושמחה לרבים. הוא לא נכנע לנכותו. בוגר תיכון מרחבים, הופיע וקצר הצלחה בתכנית כוכב נולד והיה אהוב על כל מכיריו. אנחנו שותפים לכאב של הוריו, משה ורוזה, ושל שלמה ומרים, סבו וסבתו של אושר, ולכאבם של המשפחה המורחבת, החברים ומושב פטיש. נפרדים מאושר בצער עמוק. שירת חייו של אושר, שריגשה אותנו כל-כך, באמצע נפסקה".

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully