וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב אל ליבנו: רמי קלינשטיין הופיע מביתו מול גולשי וואלה! NEWS

31.3.2020 / 14:00

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של רמי קלינשטיין שהתקיים מביתו. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

הפעם הופיע במסגרת הפרויקט המוזיקאי רמי קלינשטיין, מהיוצרים הבולטים והחשובים בישראל. קלינשטיין הופיע מביתו והמופע המיוחד מועבר בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. קלינשטיין שר את מיטב להיטיו ישירות אליכם ואף התייחס לבקשות של הגולשים בפייסבוק ובאינסטגרם.

המוזיקאי רמי קליינשטיין ציין בשנה שעברה 30 שנות קריירה עשירה. הוא אחד היוצרים הפורים ביותר בישראל, ואחראי על שורה של להיטי-ענק, כמו "צעיר לנצח", "על הגשר הישן", "חוץ ממך כלום" ו-"מתנות קטנות". בקיץ הקרוב היה אמור לקיים סיבוב הופעות מסקרן עם ריטה, אולם לאור התפשטות הקורונה לא ברור מה יעלה בגורל המופע.

רמי קליינשטיין. פזית בר עוז,
להיטי ענק. קלינשטיין/פזית בר עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully