וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל העולם שלו: רותם כהן הופיע מהבית מול גולשי וואלה! NEWS

2.4.2020 / 14:38

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של רותם כהן מביתו. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

הפעם הופיע במסגרת הפרויקט המוזיקאי רותם כהן, הזמר הישראלי המצליח ביותר בז'אנר המוזיקה הלטינית-ציונית. הופעתו התקיימה מהבית, והיא הועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. כהן שר את מיטב להיטיו, ואף התחשב בבקשות של הגולשים בפייסבוק.

רותם כהן, שיחגוג החודש יומולדת 40, בלט לראשונה בתעשיה ככותב ומלחין. הוא יצר שירים לאמנים כמו שלומי שבת, בועז שרעבי, דנה ברגר, שרית חדד ואייל גולן. את סינגל הבכורה כזמר, "אל העולם שלך" שמו, הוציא בשנת 2013, ושנה לאחר מכן הוציא את אלבום הבכורה. עד כה הוציא שלושה אלבומי אולפן שהושפעו ממקצבים לטיניים בשילוב בלדות רומנטיות ישראליות. בשנת 2017 הוציא את השיר "כל כך יפה לך" עם הזמר האמריקאי-קובני, דסמר בואנו, שהפך ללהיט. בואנו התארח באותה שנה בהופעתו של כהן בהאנגר 11 בתל אביב. בסוף אותה שנה הוציא עם הכוכב הלטיני אנריקה איגלסיאס את הגרסה העברית לשיר " Subeme La Radio" ("תגבירו את הרדיו"). כהן זכה בפרס אקו"ם לשנת 2012 על השיר "כשאחר" שכתב לאייל כולן וקטף שוב את הפרס בשנת 2015 כאמן מבצע. בימים אלה כהן משחרר גרסת כיסוי לשיר "תתארו לכם" שביצע במקור שלמה ארצי.

רותם כהן. רונן פדידה,
סוחף אותנו לארצות הלטיניות, בלי לצאת מהבית. רותם כהן/רונן פדידה
  • עוד באותו נושא:
  • רותם כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully