וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להרוג את איב", "בית הנייר", החדשה של יוצרת "פליבג": מדריך סדרות אפריל 2020

31.3.2020 / 16:51

פיבי וולר-ברידג' ("פליבג") חוזרת עם סדרה חדשה שהיא מפיקה עבור HBO, במאי "הפשיטה" מגיע עם סדרת טלוויזיה ראשונה שיצר, עיבוד אמריקאי ל"להיות איתה", "הטובות לקרב", "טוני נולד מחדש", "לא בטוחה" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך המקיף למה שקורה בטלוויזיה באפריל

טריילר בית הנייר עונה 4/נטפליקס

עדכון אחרון: 12 באפריל 2020.

מגפת הקורונה משנה סדרי עולם גם בטלוויזיה, אבל את השפעתה הגדולה נרגיש רק בחלק השני של השנה, ובמיוחד ככל שהסגר והשיתוק של התעשיות השונות יימשך. עם זאת, גם באפריל מורגש אימפקט לא קטן: סדרות שעדיין לא סיימו לצלם את הפרקים שלהן ולכן יורדות מהמסך, בהן הפרקים האחרונים אי פעם של "על טבעי"; שני פרקים אחרונים בעונה הרביעית של "הטובות לקרב" (שבעת כתיבת שורות אלה עדיין משובצת לשידור בחודש אפריל), והעונה הרביעית של "פארגו" (שנדחתה עד שיוכלו להשלים את צילומי הפרקים האחרונים של העונה, ביום מן הימים). על אף השינויים הללו, אפריל מביא עמו המון סדרות ועונות חדשות שמפורטות להלן.

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רביעי, 1 באפריל 2020

תוכנית המערכונים של אלייזה שלזינגר (The Iliza Shlesinger Sketch Show)
סדרה חדשה של נטפליקס, במסגרתה מציגה הקומיקאית האמריקאית תמהיל משעשע ובועט של דמויות מטורללות, ביקורת חברתית נוקבת ובדיחות על התרבות הפופולרית.

הצלחתי! (!Nailed It)
עונה רביעית לתחרות האפייה המצחיקה של נטפליקס שבמסגרתה מנסים מתחרים ליצור קונסטרוקציות מסובכות ונכשלים מרות.

נעלמת (Save Me)
עונה שנייה לדרמה הבריטית המצוינת שיצר לני ג'יימס ("בשירות החוק") ובכיכובו, כפושע מהדרגים הנמוכים בחברה המחפש אחר בתו המנוכרת אחרי שנחטפה (בהמשך גם ב-yes).

עוד בוואלה!

10 סדרות כיפיות שישכיחו מכם את חרדות הקורונה

לכתבה המלאה

חמישי, 2 באפריל 2020

Maxxx
קומדיה חדשה של E4 הבריטי, בכיכובו של או-טי פגבנל (בעלה של ג'ון ב"סיפורה של שפחה"), המגלם אליל להקת בנים לשעבר שמנסה לעשות קאמבק מוזיקלי כדי לזכות בחזרה באקסית הדוגמנית שלו, ובאופן כללי להוכיח שזמנו לא עבר. גם עם כריסטופר מלוני ("הפי!").

Broke
סיטקום חדש של CBS שיצר אלכס הרשלג, כותב ומפיק ב"וויל וגרייס", בכיכובם של חיימה קמיל ("ג'יין הבתולה") ופולי פרט ("NCIS"). כאשר בן בוגר למשפחת עשירים להפליא מנותק על ידי אביו מקרן הנאמנות, הוא ורעייתו עוברים לגור עם אחותה של רעייתו, מה שמאלץ את שתי האחיות להתחבר מחדש.

המדריך לרוצח
חלקה השני של העונה השישית בסדרת המתח, שב-HOT תמשיך ברצף וללא הפסקות.

תוכנית אבא (Man With a Plan)
עונה רביעית לסיטקום בכיכובו של מאט לבלאנק (בהמשך גם ב-yes).

Siren
עונה שנייה לדרמת הפנטזיה (הלא-רעה) של רשת פריפורם, על עיירת דייגים קטנה שבנות ים מתחילות לפקוד אותה.

שישי, 3 באפריל 2020

Home Before Dark
דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס המבוססת על סיפור אמיתי, במסגרתה ילדה עוברת עם אביה מברוקלין לעיירה נידחת על גדות האגם, ומגלה עדויות חדשות בתיק רצח שכולם בעיירה מנסים לקבור. במציאות זה קרה להילדה ליסיאק, אשר עלתה בטעות על פרשיית רצח בעיר הולדתה ומיהרה לדווח על כך בעיתון המקומי והחובבני שייסדה, ולאחר שאיש לא התייחס אליה ברצינות, החליטה להעלות את דבריה לרשת והפכה לסערה ויראלית שהסעירה את ארה"ב. ג'ון מ' צ'ו ("סטפ אפ", "האשליה 2") מביים וברוקלין פרינס הפנומנלית בת ה-8 ("פרויקט פלורידה") מככבת.

Tales From the Loop
דרמת מד"ב חדשה של אמזון פריים וידאו, שיצר נת'ניאל הלפרן (מהכותבים הדומיננטיים ב"לגיון") על פי ספרי האמנות העלילתיים באותו שם של סיימון סטולנהאג. הסדרה בת שמונת הפרקים עוקבת אחר תושביה של עיירה שוודית כפרית שחיים מעל "הלופ", מכונה שנוצרה כדי לפצח ולחקור את מסתרי היקום, הופכת לאפשרי את מה שבעבר היה שמור רק למדע בדיוני. בין היתר מככבים רבקה הול ("ויקי כריסטינה ברצלונה"), טיילר ברנהרדט ("13 סיבות") וג'ונתן פרייס ("משחקי הכס", "האפיפיורים").

בית הנייר (La casa de papel)
עונה רביעית לסדרת הלהיט הספרדית של נטפליקס. בנוסף, באותו יום יעלה הסרט התיעודי "בית הנייר: התופעה", שסוקר, ובכן, את התופעה.

איש העתיד (Future Man)
עונה שלישית לקומדיית המד"ב בכיכובו של ג'וש האצ'ינסון ("משחקי הרעב"). העונה השנייה הייתה קצת מאכזבת, אבל הטריילרים עושים סימנים שהשלישית חוזרת אל הכיף הפרוע והמטורף. והכי חשוב - כזה שכולל מסע בזמן. סת' רוגן, שמפיק את הסדרה וכבר הגיח בסוף העונה הקודמת, נשאר גם לפרקים האחרונים (במהלך אפריל גם בערוץ אגו).

Harley Quinn
עונה שנייה שמגיעה בזריזות לקומדיית האנימציה, העוקבת אחר מעלליה של נבלית העל.

שלישי, 7 באפריל 2020

.The Last O.G
עונה שלישית לקומדיה של רשת הכבלים TBS בהפקת ג'ורדן פיל ("קי ופיל", "תברח") ובכיכובו של טרייסי מורגן ("רוק 30"), המגלם אסיר לשעבר שמנסה להסתגל שוב לעולם אחרי עשור וחצי בכלא. גם עם טיפני האדיש.

רביעי, 8 באפריל 2020

משפחה מודרנית
הפרק האחרון של הקומדיה הוותיקה (ב-11 באפריל גם ב-yes). בלי קשר, 10 עונותיה הראשונות עולות לנטפליקס בתחילת אפריל.

חמישי, 9 באפריל 2020

הטובות לקרב (The Good Fight)
הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", חוזרת בעונה חדשה שממשיכה לעסוק בנושאים חברתיים כמו הטרדות מיניות, גזע ובמצב הפוליטי בארה"ב. בסיום העונה הקודמת עזבה רוז לזלי (מאיה רינדל) את הסדרה, אבל בעונה החדשה צפויים להתארח שחקנים אהובים כמו מייקל ג'יי פוקס וזאק גרנייר (דיוויד לי) שיגלמו את הדמויות המוכרות מעונות "האישה הטובה". מגפת הקורונה עצרה את הפקת העונה שני פרקים לפני שהסתיימה, כך שהיא תסתפק לפי שעה בשמונה (למחרת גם ב-yes).

ננס אדום (Red Dwarf)
קומדיית המד"ב הבריטית האיקונית, שהעונה התריסר שלה שודרה בשלהי 2017, חוזרת עם ספיישל שממשיך לעקוב אחר מעלליהם של החברים השוהים בחללית כרייה הרחק מכדור הארץ.

שישי, 10 באפריל 2020

תוססים (Brews Brothers)
קומדיה של נטפליקס שיצרו האחים ג'ק שייפר ("הליגה") וגרג שייפר ("מופע שנות ה-70"), על אודות שני אחים מנוכרים שנאלצים לשתף פעולה כדי למנוע ממבשלת הבירה שלהם להיסגר, אבל היריבות ביניהם מעלה קצף והבלגן חוגג.

ראשון, 12 באפריל 2020

יום חזק במיוחד עם שלוש סדרות נחשקות.

לברוח (Run)
ויקי ג'ונס, מחזאית וכותבת שעובדת בצמוד לפיבי וולר-ברידג' כבר שנים, כולל על "פליבג" ו"להרוג את איב", יוצרת לראשונה סדרה משלה שוולר-ברידג' היא אחת ממפיקיה וגם משחקת בתפקיד משנה. קומדיית מתח של HBO בכיכובה של מריט וויבר ("לא ייאמן"), המגלמת אישה בעלת חיים משמימים שמקבלת הודעת טקסט שמזמינה אותה לממש שבועת נעורים עם אהובה מהעבר. כמובן, משם הכל מסתבך. דונל גליסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות") מככב אף הוא (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

לא בטוחה
כשנה וחצי אחרי ששודרה לאחרונה, חוזרת הדרמה הקומית החמודה של HBO שיצרה איסה ריי ובכיכובה. אחרי שבעונה השלישית איסה לקחה אחריות על חייה והפסיקה לשים את צרכיהם של גברים לפני צרכיה שלה, היא חוזרת, מגובה בחברותיה, כשהפעם היא במושב הקדמי (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv)

להרוג את איב
עונה שלישית לקומדיית המתח בכיכובן של ג'ודי קומר וסנדרה או (כן, בסדר הזה!), שנגמרה בקליף האנגר די דבילי ויש לקוות שתתאושש ממנו (ב-15 באפריל גם ב-HOT).

שני, 13 באפריל 2020

The Baker and the Beauty
עיבוד אמריקאי ל"להיות איתה" הישראלית. המתרחש במיאמי שלפני הקורונה ועוקב אחר רומן המתהווה בין בחור אמריקאי-קובני שעובד במאפייה המשפחתית שלו, לבין דוגמנית-על בינלאומית שהוא פוגש במהלך לילה פרוע. מככבים ויקטור ראסוק ("איך להצליח באמריקה", סרטי "חמישים גוונים") ונטלי קלי (קריסטל בחידוש ל"שושלת", לפני שהתפקיד לוהק מחדש).

Paradise Lost
דרמה גותית חדשה בת עשרה פרקים בכיכובו של ג'וש הארטנט, המגלם גבר החוזר מקליפורניה עם זוגתו אל עיירת הולדתו הקטנה במיסיסיפי, שם הם נתקלים בתעלומה מוזרה.

Quiz
דרמה בריטית של ITV החוזרת אל סיפור ניסיון ההונאה ב"מי רוצה להיות מיליונר", כאשר צ'ארלס ודיאנה אינגרם רימו את דרכם אל הפרס הגדול. מייקל שין ("הטובות לקרב", "בשורות טובות") מגלם את המנחה כריס טראנט ואילו את בני הזוג הסוררים מגלמים מתיו מקפיידן ("יורשים") ושאן קליפורד ("פליבג").

משבריסטית (Flack)
עונה שנייה לדרמה הקומית בכיכובה של אנה פקווין ("דם אמיתי") כיחצ"נית אמריקאית המתגוררת ועובדת בלונדון. דניאל דיי קים ("אבודים"), סם ניל ("כנופיית ברמינגהם") ומרתה פלימפטון ("האישה הטובה") מצטרפים לקאסט (בהמשך גם ב-yes).

אבא אמריקני
עונה חדשה (17 או 15, תלוי לפי איזו ספירה) לקומדיית האנימציה של סת' מקפרלן, שלמרבה הצער כבר אינה משודרת בישראל.

רביעי, 15 באפריל 2020

פרויקט החפות (The Innocence Files)
מיני-סדרה חדשה של נטפליקס, המתחקה אחר שורה של הרשעות שווא שנעשו באמצעות הליכים שגויים ותרמיות, וחושפת את העוול שנגרם לקורבנות ולנאשמים.

Mrs. America
דרמה עטורת כוכבות של FX בהולו, המגוללת את סיפורה האמיתי של פיליס שלאפלי, מי שכונתה אויבת הפמיניזם ובסדרה מגולמת על ידי קייט בלאנשט ("שר הטבעות", "יסמין הכחולה"). בשנות השבעים היא הייתה עורכת דין שמרנית שעסקה בענייני חקיקה ועמדה בחוד החנית של ההתנגדות לארגוני שיוויון הזכויות והפמיניסטיות. מלבד בלאנשט מונה הקאסט גם את רוז ביירן (כגלוריה סטיינהם), אוזו אדובה, טרייסי אולמן, ארי גריינור, מלאני לנסקי, ג'יימס מרסדן, מרגו מרטינדייל, שרה פולסון, ג'ון סלאטרי, ג'ין טריפלהורן ואליזבת בנקס.

מה שקורה בצללים (What We Do in the Shadows)
עונה שנייה לקומדיה המלבבת של ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד", "ליגיון") וטאיקה וואיטיטי (במאי "טיסת הקונקורד" ו"ת'ור: ראגנארוק"), עיבוד טלוויזיוני לסרט הפולחן שלהם על קורותיהם של ערפדים החולקים טירה אחת כבר מאות שנים. במקרה הזה: בסטטן איילנד, ניו יורק (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 16 באפריל 2020

בחשיכה (In the Dark)
עונה שנייה לדרמת המתח של ה-CW על צעירה עיוורת שמנסה לפתור תעלומה (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 17 באפריל 2020

blackAF#
היצירה הראשונה של קניה באריס במסגרת חוזה הענק שלו בנטפליקס, המוערך ב-100 מיליון דולר. באריס, יוצר הסדרות "שחור כזה" ונגזרותיה "בוגרת-כזה" ו-"Mixed-ish", עובר הפעם גם אל חזית המצלמה ומככב בתפקיד עצמו. יחד עם משפחתו הוא מנסה לנווט בחיים של שחור ועשיר בלי להתנצל. רשידה ג'ונס ("מחלקת גנים ונוף") מגלמת את רעייתו.

Bosch
עונה שישית לדרמה המשטרתית של אמזון פריים וידאו, המבוססת על סדרת הספרים של מייקל קונלי בכיכובו של הבלש הארי בוש, בגילומו של טיטוס ווליבר ("אבודים", "דדווד"). היא חודשה לעונה שביעית ואחרונה שתגיע בעתיד.

ראשון, 19 באפריל 2020

מייקל ג'ורדן: הריקוד האחרון (The Last Dance)
המיני-סדרה התיעודית המפוארת של ESPN, שכבר הביאה לחיינו את "או.ג'יי סימפסון: תוצרת אמריקה" זוכה האוסקר, הוקדמה מחודש יוני אל המועד הזה באפריל אחרי שצופים רבים הפצירו ברשת לעשות זאת בזמן שהם נאלצים להיות בסגר. הסדרה בת עשרת הפרקים עוקבת אחרי אחד מהכדורסלנים הגדולים בהיסטוריה - מייקל ג'ורדן - במהלך העונה האחרונה שלו בשיקגו בולס, שנחשבת לאחת הגדולות שידע הענף אי פעם. הסדרה כוללת שלל עצום של ראיונות עם שחקנים, מאמנים ופרשנים שליוו את ג'ורדן בדרך לאליפות השישית והאחרונה בקריירה שלו. למחרת גם בנטפליקס.

שני, 20 באפריל 2020

הבשורה בחצות (The Midnight Gospel)
סדרת אנימציה חדשה ומסקרנת של נטפליקס המיועדת למבוגרים, שיצר פנדלטון וורד, האיש מאחורי "אדוונצ'ר טיים", יחד עם הקומיקאי דאנקן טראסל, שעל הפודקאסט שלו מבוססת בחופשיות הסדרה החדשה. העלילה: מגיש פודקאסט יוצא למסע ברחבי הגלקסיה כדי לראיין יצורים שמתגוררים בעולמות גוועים. לא משהו שיהיה קל להזדהות איתו.

רביעי, 22 באפריל 2020

הכוכב המוזר (Absurd Planet)
סדרת טבע חדשה של נטפליקס המציצה לחייהם של כמה מבעלי החיים המדהימים ביותר על פני כדור הארץ.

חמישי, 23 באפריל 2020

Gangs of London
גארת' אוונס הימם את העולם עם סרט האקשן האינדונזי "הפשיטה", ועכשיו מגיע לטלוויזיה בסדרה בת תשעה פרקים שיצר עבור רשת סקיי הבריטית וסינמקס האמריקאית. כאשר הגנגסטר הכי רב עוצמה בלונדון מוצא את מותו, הוואקום שנותר מוביל למלחמה עקובה מדם על הכס בין כנופיות העיר. בין היתר מככבים ג'ו קול ("פיקי בליינדרס") ומישל פיירלי ("משחקי הכס").

בית הפרחים (La casa de las flores)
עונה שלישית לקומדיה האפלה של נטפליקס על משפחה עשירה שמסתירה סודות במקסיקו סיטי.

אנחנו כאן (We're Here)
סדרת דוקו בת ששה פרקים של HBO העוקבת אחר שלוש מלכות דראג שמגיעות לעיר קטנה ומגייסות תושבים להשתתף בערב דראג חד פעמי. מלכות הדראג מאמנות ומכינות את "בנות הדראג" שלהן, תוך הוצאתם אל מחוץ לאזור הנוחות (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שישי, 24 באפריל 2020

Defending Jacob
מיני-סדרה של אפל טיוי פלוס על בסיס ספר מצליח בעל אותו השם, שבה כריס אוונס ("קפטן אמריקה") ומישל דוקרי ("אחוזת דאונטון", "חסרי אלוהים") מגלמים זוג נשוי אשר בנם הצעיר בן ה-14 (ג'יידן מרטל, "זה") מואשם ברצח והם נאלצים להוכיח את חפותו. מארק בובמק (תסריטאי "כוכב הקופים" ו"זיכרון גורלי") כותב ומנהל.

Penny Dreadful: City of Angels
סדרת בת של "פני דרדפול", דרמת האימה הגותית, שכמו קודמתה משודרת ברשת הכבלים שואוטיים. העלילה הפעם מתרחשת בלוס אנג'לס של שנות השלושים במאה ה-20 והקאסט עמוס שמות משובחים: נטלי דורמר ("משחקי הכס") ודניאל זובאטו ("אימת המתים המהלכים") מככבים, ומלבדם גם קארי בישה ("קוד שרוף"), נייתן ליין, פייפר פראבו ("חופשיות על הבר"), ברנט ספיינר ("פיקארד") ואחרים.

טוני נולד מחדש (After Life)
עונה שנייה לדרמה הקומית של ריקי ג'רבייס בנטפליקס. בעונה השנייה טוני ממשיך להיאבק בצער ומנסה להפוך לחבר טוב יותר. כל אחד מהאנשים שסביבו מתמודד עם בעיות משלו, שרק מחמירות בגלל סכנת הסגירה של העיתון המקומי.

ראשון, 26 באפריל 2020

Normal People
סדרה חדשה של ה-BBC והולו המבוססת על הספר "אנשים נורמלים" של הסופרת האירית סאלי רוני (שיצא לא מזמן בישראל בהוצאת מודן). בתיכון שבו הם לומדים, קונל ומריאן מעמידים פנים שהם כלל לא מכירים. הוא שחקן כדורגל נאה ופופולרי והיא מבודדת מחברים, גאה וחכמה. כשקונל נאלץ להמתין בביתה של מריאן לאימא שלו, העובדת שם כעוזרת בית, מתחיל להירקם בין שני התיכוניסטים קשר שמצד אחד קשה להתכחש לו, ומצד שני שניהם נחושים להסתירו. כעבור שנה, כשהם עוברים ללמוד בקולג' היוקרתי טריניטי שבדבלין, מריאן דווקא מצליחה למצוא את מקומה ואילו קונל מדשדש, ביישן וחסר ביטחון, בשוליים החברתיים של הקמפוס. שוב ושוב הם נמשכים ונרתעים זה מזה, עד שדבר-מה מעמת את שניהם ותובע מקונל לברר עם עצמו עד כמה הוא מוכן להרחיק לכת על מנת להציל את מריאן.

הממלכה האחרונה (The Last Kingdom)
עונה רביעית ואחרונה לדרמה הבריטית של נטפליקס על פי ספריו של ברנרד קורנוול, שמתרחשת במאה התשיעית ועוקבת אחר בחור צעיר על רקע מלחמות האופייניות לימי הביניים.

וידה
עונה שלישית ואחרונה לדרמה הקומית הנועזת חביבת המבקרים, על שתי אחיות היספניות שנאלצו לחזור לשכונת הולדתן כדי להציל את העסק של אמן המתה (בהמשך גם ב-yes).

שני, 27 באפריל 2020

אמת או חובה (Never Have I Ever)
סדרת התבגרות קומית של נטפליקס, שיצרה מינדי קיילינג על פי חוויותיה כנערה אמריקאית מודרנית ממוצא הודי.

רביעי, 29 באפריל 2020

Code 404
קומדיה חדשה של רשת סקיי, בכיכובם של סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת") ודניאל מייז ("בשורות טובות"). חייהם של שני בלשים בכירים משתנים כאשר אחד מהם מוחלף על ידי אינטליגנציה מלאכותית.

חמישי, 30 באפריל 2020

בליינדספוט
העונה הרביעית והאחרונה של סדרת המתח (בסמוך גם בסלקום tv).

עוד ב-yes באפריל 2020: יוניקורן, מקגיוור, בנקרופט, קריקטורה של נשיא, להרוג את איב 2.

עוד ב-HOT באפריל 2020: יאנגר, ספיישל גומורה, NCIS, כל העונות של מרוששות ועוד.

עוד בסלקום TV באפריל 2020: בריטניה גוט טאלנט, מיליארדים 4, מכושפות הדור החדש 1, ספר האורחים ,1כל שלוש העונות של קוד בלאק ועוד.

עוד בנטפליקס באפריל 2020: ילדות טובות, שושלת, דוק מרטין, ה-100, כל העונות של קומיוניטי, כל העונות של הבחורה החדשה, משפחה מודרנית 1-10 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully