וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגי חתם ב"סבן מיוזיק גרופ" ויוציא השנה סינגל בינלאומי

1.4.2020 / 19:00

מסלול טאלנט עולמי: אחרי סטטיק ובן אל, גם מרגי ינסה לכבוש את העולם וחתם על חוזה בינלאומי עם חברת "סבן מיוזיק גרופ" של חיים סבן, יטוס הקיץ לארה"ב למחנה כתיבת שירים, וברבע השלישי של השנה יוציא סינגל בינלאומי ראשון

ריאיון עם מרגי לכבוד ה-EP החדש שלו/צילום: אבי כהן עריכה: אביב ארגז

(בסרטון: מרגי בריאיון לוואלה! תרבות עם צאת ה-EP שלו בספטמבר 2019)

אחרי סטטיק ובן אל, גם מרגי מנסה לכבוש את העולם: הזמר חתם על חוזה בינלאומי עם חברת הבידור המוזיקלית "סבן מיוזיק גרופ" (SMG) של איש העסקים הישראלי-אמריקאי חיים סבן. החברה תביא את מרגי בן ה-20 לארצות הברית למחנה כתיבת שירים והפקה בקיץ 2020. היא תחפש עבורו את הצוות שיכתוב ויפיק את המוזיקה, ויוציא סינגל ראשון שלו ברבע השלישי של השנה, כך נמסר מהזמר. המטרה היא לנהל קריירות מקבילות בחו"ל ובארץ, בעודו משרת במסלול טאלנט בצה"ל.

"זו הייתה החלטה קלה להצטרף לחיים ולצוות ניהול הכישרונות של SMG", מסר מרגי. "כל אינטראקציה עם החברה הזאת, שהיא מהשורה הראשונה, הייתה לא פחות ממקצועית. הם יודעים לנווט בעולם החדש של הסטרימינג וסיבובי הופעות".

מרגי. ראובן קסטרו
מרגי/ראובן קסטרו

חיים סבן מסר: "התמזל מזלי לטייל בעולם ולשמוע את הביצועים הטובים ביותר. כששמעתי לראשונה את קולו של מרגי, ידעתי שהוא זה שרציתי בחברתנו. כשראיתי אותו רוקד זה היה מה ששכנע אותי סופית שמרגי הוא יחיד מסוגו. אנו שמחים שמרגי בחר לשתף פעולה עם סבן מיוזיק גרופ".

סבן מצטרף בזירה הבינלאומית למי שימשיכו לנהל את הזמר - יואב גרוס ואורון כלפון (חברת גאגא בוקינג) - המשמשים גם כסוכניהם של סטטיק ובן אל - ופדי. עוד נמסר כי החוזה נחתם לאחר משא ומתן שנערך בחודשים האחרונים מול גרוס וכלפון דרך גאגא ובייצוג עורכי הדין עמית הורוביץ ומור סוויל.

  • עוד באותו נושא:
  • חיים סבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully