וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם רעים: למה לקהל הישראלי קשה לפרגן לאנשים מפורסמים?

אמיר צומר ואיתן שפיר

3.4.2020 / 0:01

ירדן הראל נחשפה רק בגלל תגובות קשות שקיבלה, אסף גורן על הקשר שלו לדת, אירית רחמים לא מבינה למי אכפת מהשסע בשמלה שלה. וגם: ורדה רזיאל-ז'קונט על אהבה בביצת הבידור. האזינו לאורחים של "פופולר", פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

לחצו על הנגן והאזינו לפודקאסט:

כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, שרים איתם, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים והאמנים שעושים את החיים מעניינים פשוט מעסיקים את כולנו.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

רוצים לשמוע עוד "פופולר"? | לכל הפרקים הקודמים של הפודקאסט

אתם יכולים לא לפספס אף פרק גם באפליקציות: הרשמו בספוטיפיי | הרשמו באפל פודקאסט

וירוס הקורונה מאלץ אתכם להישאר בבית? זה הזמן להאזין לפודקאסט "פופולר" שמחזיר את מיטב האורחים שפטפטו עם איתן ואמיר: ירדן הראל מדברת על האהבה שהיא מקבלת דרך הרשתות החברתיות, לצד הביקורת שהיא חשופה לה מאותו המקום בדיוק. אסף גורן מספר על הקשר בין היהדות שלו לחוויה שעבר בתקופה שבה עבד בתעשיית הבידור האמריקאית. אירית רחמים מתארת את התחושה אחרי האירוע הגרנדיוזי שהפיקה עבור עצמה. וגם: ורדה רזיאל-ז'קונט מסבירה האם באמת אפשר למצוא אהבה ללא אינטרסים בתעשיית הבידור. זה בדיוק הזמן שבו אתם חייבים להאזין לפודקאסט המלא ולגלות.

ירדן הראל, אמיר צומר, איתן שפיר. אמיר צומר, תמונות גולשים
לא עדן, ירדן הראל עם איתן שפיר ואמיר צומר/תמונות גולשים, אמיר צומר
אירית רחמים. ניר פקין
חבר'ה, תרגעו עם האירועים הגדולים. אירית רחמים/ניר פקין
אירוע 103FM. ניב אהרונסון
פאוור קאפל זה טוב, או פחות? ורדה רזיאל ז'קונט/ניב אהרונסון
אסף גורן. ניר פקין
גוף בריא לנפש בריאה. אסף גורן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully