וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחה את ירדן: תקוה היא המנצחת הגדולה ב"אח הגדול" 2020

4.4.2020 / 23:31

עונת "האח הגדול" (רשת 13), שהתחילה עוד לפני פרוץ משבר הקורונה, הגיעה לסיומה עם מנצחת אחת גדולה: תקוה גדעון. למקום השני הגיעה הצ'ילבה הגדולה שלה ירדן, למקום השלישי - אסיף, לרביעי גדי ולחמישי אודליה

האח הגדול

בצל משבר וירוס הקורונה וההסגר הרחב שהוטל על ישראל, התקיים הערב (שבת) גמר "האח הגדול" ברשת 13. תקוה גדעון זכתה במקום הראשון, כשאחריה הצ'ילבה הגדולה ירדן אדרי שהגיעה למקום השני. למקום השלישי הגיע אסיף אלקיים, למקום הרביעי הגיע גדי פניבילוב ולמקום החמישי הגיעה אודליה סוויסה. בשל מגבלות הקורונה, הגמר התקיים ללא קהל ומבלי שמשפחות הפיינליסטים קיבלו את פניהם באולפן. בצאתה מבית האח הגדול, פרגנה ירדן לתקוה ושיבחה את המסע ששתיהן עברו בבית.

במילות הפרידה שלו מתקוה, אמר "האח הגדול": "אני נרגש וגאה להגיד לך 'את המנצחת של האח הגדול 2020'. מהרגע הראשון שהתיישבת מולי הרגשתי את האור הגדול שיוצא ממך - הפנימי והחיצוני. לאורך המסע שלך בבית האח הגדול הצלחת להעביר מסרים אמיתיים על גזענות, אפליה, דימוי עצמי, כוח רצון ואהבה. בעיקר הוכחת לכולנו כמה את שלמה עם עצמך והולכת עם האמת שלך עד הסוף. לא התנצלת על מי שאת ועל מה שאת. פתחת את הלב שלך בכל יום מחדש. הצלחת לרגש מדינה שלמה. הכנסת הרבה שמחת חיים וחיים לבית".

ב-17 במרץ נאלץ "האח הגדול" לבשר לדיירי הבית, שרובם - כלומר הוותיקים שבהם - שהו בתוכו כבר 77 ימים בניתוק מוחלט מהעולם, על התפשטות נגיף הקורונה בעולם. כידוע, לפי חוקי הפורמט אסור לעדכן את דיירי הבית בנעשה בעולם החיצוני אלא אם מדובר במוות או מחלה בתוך משפחת אחד הדיירים. אולם לאור ההחמרה והמגבלות הנרחבות שננקטו בישראל ובעולם כולו, הוחלט באופן חריג ויוצא דופן לעדכן את הדיירים במשבר הקורונה. מהפקת התכנית נמסר כי הדיירים "קיבלו את העדכון בהבנה ושמחו לקבל מסרים מרגיעים ממשפחותיהם".

האח הגדול תקוה גדעון. מיכה לובטון,
יש זוכה. תקוה/מיכה לובטון
גמר האח הגדול. גמר האח הגדול, צילום מסך
ירדן ותקוה. השתיים האחרונות/צילום מסך, גמר האח הגדול
האח הגדול 1 באפריל 2020. רשת 13,
ירדן/רשת 13
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully