וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה נה נה נה: שלמה גרוניך הופיע מביתו מול גולשי וואלה! NEWS. צפו

6.4.2020 / 15:00

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של שלמה גרוניך מביתו. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

גרוניך/צילום: שלומי גבאי

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

היום (שני) הופיע במסגרת הפרויקט המוזיקאי שלמה גרוניך, אחת האושיות המוזיקליות הכי פוריות ומוערכות בישראל. הופעתו התקיימה מביתו והועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. גרוניך ביצע את מיטב להיטיו, גרסה מעודכנת לשיר "קואי נה נה נה", שיצר וביצע בעבר לתכנית "זהו זה" וכעת הפך ל"קורונה נה נה נה" וגם גרסת כיסוי ל-"Let it be" של הביטלס.

גרוניך פעיל מוזיקלית מאז 1969. הוא לא רק אחד המוזיקאים הפוריים בישראל, עם למעלה משש מאות יצירות שהלחין, אלא גם אחד הוורסטילים שבהם, ופעל בשלל סגנונות: מפופ ועד יצירות תזמורתיות. בתחילת העשור הקודם יצא אלבום משולש ובו עשרות מן השירים הקאנוניים שהלחין, וב-2017 קיבל את פרס משרד החינוך לתרבות יהודית. גרוניך היה אורח קבוע בתוכנית "זהו זה" ושב לשתף פעולה עם חבורת הקומיקאים באיחוד הטרי שלהם בכאן 11.

שלמה גרוניך. אלכס ליפקין,
וירטואוז. שלמה גרוניך/אלכס ליפקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully