וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבת דיווחה בשידור חי לחדשות מביתה, ואז אביה נכנס ערום לחדר

18.4.2020 / 0:00

הכתבת בפלורידה מנסה להתרגל לעבודה מהבית, כשאמה משמשת כמפעילת המצלמה, אלא שאבא שלה עדיין לא תורגל לחיים החדשים ונכנס לחדר בדיוק באמצע הדיווח: "למזלך הוא היה עם מכנסיים"

TWITTER

השבועות הרבים של הסגר גורמים לרבים להתחיל להתמחות בעבודה מהבית, אבל זה עדיין רחוק מלהיות מושלם. המלחמה נגד הנגיף העבירה את רוב האנשים שיכולים לעבוד מהבית, לעשות זאת, כולל אנשי רשת החדשות SSN מפלורידה.

כך למשל, הכתבת ג'סיקה לאנג החלה לעבוד מהבית בשבוע שעבר, ומהר מאוד הלבישה על אמה דיאנה את מלאכת הפעלת המצלמה. ג'סיקה התכוננה לצלם דיווח מהמטבח בבית, לפני שאביה קווין החליט לבצע כניסה בלתי מתוכננת. באמצע המשפט שלה קלטה ג'סיקה שאמה בשוק מאחורי המצלמה, שאלה אותה: "מה עשית אמא?", לפני שהסתובבה וראתה את אביה נכנס לחדר.

האב קווין שהחל בדיוק להתפשט, הוריד מהר חזרה את החולצה שלו כשהוא מנסה לברוח בתקווה שלא קלטו אותו במצלמה, אבל זה היה מאוחר מדי. כשהיא קולטת את ההבעה של אביה, ג'סיקה צעקה: "אבא, הולי קאו", והמצלמה חתכה את השידור.

ג'סיקה צייצה את הסרטון עם הכיתוב: "הם אמרו, תעבדי מהבית, יהיה בסדר", והוא במהירות נעשה ויראלי עם יותר מ-600 אלף צפיות ו-11 אלף לייקים. הדיווח עודד הרבה מאוד אנשים, "בצד החיובי, המכנסיים היו עליו", כתב אחד, ושני הגיב: "אני שותה עם מר לאנג בירה כשזה נגמר". שלישי סיכם: "אני הייתי צריך את זה, אני רואה את זה פעם אחרי פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • שידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully