וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לראשונה החודש אני לא לובש טרנינג": המונולוג מהמטבח של טום הנקס

12.4.2020 / 11:45

"סאטרדיי נייט לייב" (המשודרת גם ב-yes) שודרה מבתי כוכביה, והתארחו בה טום הנקס ("לראשונה החודש אני לא לובש טרנינג"), כריס מרטין שעשה גרסת כיסוי לבוב דילן ואלק בולדווין שחיקה את טראמפ. כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

מד"א ערך בדיקות קורונה לדיירים ולצוות בבית האבות "מעון הורים" בירושלים/צילום: מאיה הורודניצ'אנו

(בסרטון מעל: מד"א ערך בדיקות קורונה לדיירים ולצוות בבית האבות "מעון הורים" בירושלים)

11:45 - "סאטרדיי נייט לייב" חזרה לשידור עם צילומים מהבית, טום הנקס וכריס מרטין

לראשונה מאז החל משבר הקורונה, שודר אמש (11 באפריל) פרק חדש של "סאטרדיי נייט לייב" שנקרא "Saturday Night Live At Home". בשל מגבלות הצילום כוכבי התכנית הצטלמו למערכונים מביתם והתכנית לא הועברה כתמיד בשידור חי. טום הנקס, שנדבק בקורונה בחודש שעבר, שימש כמנחה אורח בתכנית. הוא ביצע את מונולוג הפתיחה ממטבח ביתו, לבש חליפה ואמר שזאת הפעם הראשונה החודש שהוא לובש משהו שונה ממכנסי טרנינג. "זה זמן מוזר לנסות להיות מצחיק", אמר הנקס, "מאז שאובחנתי הייתי יותר מתמיד האבא של אמריקה, בגלל שאף אחד לא רוצה להיות בסביבה שלי לאורך זמן ואני גורם לאנשים תחושות אי נוחות".

עוד אמר הנקס: "התכנית 'סאטרדיי נייט לייב' הזאת הולכת להיות קצת אחרת. קודם כל היא מצולמת במלואה על ידי חברי הקאסט שכרגע נמצאים בבידוד בביתם. בנוסף, אין דבר כזה סאטרדיי יותר, כל יום הוא היום, ואנחנו לא ממש לייב, אבל אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי שזה ירגיש כמו 'סאטרדיי נייט לייב' שאתם מכירים ואוהבים".

כריס מרטין, סולן קולדפליי, היה האורח המוזיקלי והוא ביצע גרסת כיסוי לשיר "Shelter From The Storm" של בוב דילן; השחקן והמפיק לארי דייוויד ("תרגיע") שיחק את הפוליטיקאי ברני סנדרס; אחד המערכונים בתכנית היה פרודיה על שיחות הועידה באפליקציית "זום" ושודרה בה הפינה הקבועה "וויקנד אפדייט" בגרסה הביתית בהגשת קולין ג'וסט ומייקל צ'ה במהלכה שוחחו טלפונית עם השחקן אלק בולדוין ששב לחקות את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. התכנית היתה אמורה לשוב לאוויר כבר ב-28 במרץ אולם הוקפאה בשל התפשטות הווירוס. "סאטרדיי נייט לייב" הצטרפה לתכניות לייט נייט אמריקאיות אחרות ששבו לשידור מבית המגישים.

צפו בקטעים מהתוכנית (התוכנית תהיה זמינה ביום שלישי ב-yes VOD וב-STINGTV וביום שבת ב-yes COMEDY):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully