וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון בוסקילה הופיע מביתו מול גולשי וואלה! NEWS

13.4.2020 / 14:44

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של שמעון בוסקילה מביתו. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

שמעון בוסקילה. רונן אקרמן,
ישיר מהבית. שמעון בוסקילה/רונן אקרמן

כעת מופיע במסגרת הפרויקט המוזיקאי הנהדר שמעון בוסקילה. הופעתו התקיימה בביתו והיא הועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. בוסקילה ביצע את מיטב להיטיו מקריירת הסולו, ושירים שכתב לאחרים והפכו ללהיטים גם הם.

עוד בוואלה!

מארינה מקסימיליאן הופיעה מהבית מול גולשי וואלה! NEWS. צפו

לכתבה המלאה

שמעון בוסקילה פרץ לתודעה בזכות חיבור עם שלמה ארצי בשנת 2000. בוסקילה התארח באלבומו "אהבתיהם" והשניים ביצעו יחד את הדואט "עלש". ב-2003 שר בוסקילה עם ארצי ביצוע מחודש ל"פעם תורי פעם תורך" שהוקלט לאלבום "שירי אהבה שלי". בשנת 2003 הוציא את אלבום הבכורה שלו "מחפש חבר קרוב". הוא הלחין שירים רבים לאמנים אחרים, ביניהם שלמה ארצי, שרית חדד, שירי מימון ,ליאור נרקיס ומירי מסיקה. בין השאר הלחין את "הייתי בגן עדן" של שרית חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully