וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד לערב החג: עברי ומוקי בהופעה מול גולשי וואלה! NEWS

14.4.2020 / 14:30

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. לרגל החג השני אנו מעבירים מופע חגיגי ומיוחד של עברי לידר ומוקי, שניים מהמוזיקאים האהובים בישראל. ההופעה הועברה לגולשי וואלה! NEWS ובפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון, סאונד: ערן פרלדיק, גיטרה: עידן שניאור, ניהול עברי לידר ומוקי: רונית ארבל, צולם בהיכל התרבות תל אביב

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות מהבתים שלהם.

אבל ערב החג השני הוא לא כמו כל יום, ולכן הכנו לכם מופע מיוחד עם חיבור מוזיקלי נפלא: עברי לידר ומוקי, שניים מהמוזיקאים המוכשרים, האהובים והבולטים בישראל, מופיעים לחוד וביחד במופע שצולם בהיכל התרבות בתל אביב והועבר לגולשי וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. השניים ביצעו כמובן את הלהיט המשותף החדש שלהם "תזכור הכול", וכן שירים של כל אחד מהם מקריירת הסולו המצליחה שלהם.

עברי לידר ומוקי שיתפו בעבר פעולה בשיר "מזל טוב ישראל" אולם שיתוף הפעולה בשיר "תזכור הכול" נולד בספונטניות. מוקי עבד על השיר באולפן, עד שהרגיש שמשהו חסר לו. הוא התייעץ עם עברי לידר, ומהר מאוד האחרון קפץ לאולפן ונולד דואט נהדר.

עברי לידר ומוקי. עומר קידר,
שילוב מנצח. עברי ומוקי/עומר קידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully