וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא פשוט דפק לו כדור בראש": הסיפור המצמרר שלא סופר על "טייגר קינג"

13.4.2020 / 11:59

ריק קירקהאם, שהתראיין לסדרת הדוקו המצליחה של נטפליקס "טייגר קינג", טוען בסדרת ראיונות כי פרצופו הנוראי של כוכב הסדרה ג'ו אקזוטיק לא נחשף במלואו בסדרה: "הוא ירה לנמרים בראש כי כעס עליהם. יש בו רוע טהור. אני לא מבין אנשים שחשים אליו סימפטיה"

טריילר לסדרת הדוקו "חיות רעות" של נטפליקס/נטפליקס

"הסדרה "טייגר קינג" לא הציגה אפילו חלק מהמעשים הנוראיים של כוכב הסדרה ג'ו אקזוטיק" - כך טוען ריק קירקהאם, שהתראיין לסדרת הדוקו המצליחה של נטפליקס העוקבת אחר פארק החיות האקזוטי באוקלהומה אשר מנוהל על ידי ג'ו אקזוטיק. קירקהאם, שהתראיין לסדרה כמי שתיעד בעצמו את ג'ו אקזוטיק במסגרת תכנית ריאליטי שעליה עבד במשך שנים, אמר בריאיון ל"דיילי ביסט": "ראיתי את ג'ו אקזוטיק הורג שני נמרים בלי סיבה, סתם כי הוא התרגז עליהם".

"אחד הנמרים ניסה לתקוף את ג'ו שנכנס לכלוב שלו. ג'ו אמר לי 'היי ריק, תסתכל ותצלם את זה!'. התחלתי לצלם אותו והוא ירה בנמר בראש", סיפר קירקהאם. עוד סיפר כי כשאקזוטיק היה במצב רוח רע, הוא היה בועט בתרנגולת ומכניס אותה לתוך כלוב של נמר, "רק כדי לראות את הנמר מוחץ אותה". לדבריו, "כזה הוא ג'ו. הוא נהנה לראות אנשים וחיות נפגעים. יש בו רוע טהור. אני לא מצליח להבין אנשים שצופים בסדרת דוקו עליו וחשים סימפטיה כלפיו".

בריאיון נוסף שהעניק לערוץ הטלוויזיה !E, אמר קירקהאם כי נמרים ותרנגולות לא היו הקורבנות היחידים של ג'ו. לטענתו, הוא הבטיח פעם לאישה אחת לשמור על הסוס שלה. "ואז הוא אמר לי 'ריק, תתחיל לצלם, אתה הולך לאהוב את זה'. התחלתי לצלם ואז הוא שלף רובה והרג את הסוס. הוא חתוך אותו עם מסור חשמלי והאכיל את הנמרים בבשר שלו". קירקהאם סיפר עוד כי ג'ו עצמו פחד מהנמרים: "אידיוטי לחשוב שהוא הפך לאדם מפורסם בזכות הכינוי שדבק בו 'טייגר קינג' (מלך הנמרים), בזמן שלמעשה הוא פחד מאד מהם".

בריאיון נוסף סיפר קירקהאם שהוא לא היה גאה בעצמו על כך שעבד עם אקזוטיק, המרצה בימים אלו עונש מאסר של 22 שנים לאחר שהורשע בתכנון רצח קרול בסקין. "מכרתי את נשמתי לשטן בגן החיות הזה. אני נאלץ לחיות עם מה שעשיתי", הוסיף.

סדרת הדוקו "חיות רעות" (Tiger King: Murder, Mayhem and Madness). נטפליקס,
פחד מהם? ג'ו אקזוטיק ונמר/נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully