וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר נתנאל נגר הלך לעולמו לאחר מאבק בגידול סרטני בראשו

13.4.2020 / 21:43

נגר, שהתפרסם בעיקר בזכות להיטו "ילדה של אב" ומי שנחשב להבטחה גדולה בזמר הים-תיכוני בשנות התשעים, הלך לעולמו לאחר מאבק בגידול סרטני בראשו. הוא הותיר אחריו רעייה וארבעה ילדים. יוסי גיספן: "זמר מרגש, מדויק. פספוס גדול של המוזיקה הישראלית"

נתנאל נגר. עמוד הפייסבוק של נתנאל נגר ז"ל, צילום מסך
נגר, מתוך עמוד הפייסבוק שלו/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של נתנאל נגר ז"ל

הזמר הים-תיכוני נתנאל נגר, שהתפרסם בעיקר בזכות הלהיט הגדול "ילדה של אב", הלך לעולמו (שני) בגיל 51 לאחר מאבק ממושך בגידול סרטני בראשו. נגר, ששר גם את השירים "בלילות" ו"אם תבואי", נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של המוזיקה הים-תיכונית בשנות התשעים. לפני כחודשיים וחצי התקיים ערב מחווה לכבודו בהשתתפות בועז שרעבי, יואב יצחק, חיים משה ורבים אחרים, שבו נאסף כסף עבור טיפול עבורו בארה"ב. נגר הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים - שתי בנות ושני בנים.

לפני חודשיים אמר בריאיון לאיריס קול ברדיו 103fm כי הוא מנסה לשמור על האופטימיות ועל הרוח החיובית, למרות המחלה הקשה: "אני מתמודד עם הגידול. אני חי ושמח ואעבור גם את זה. תודה לאל אני מתמודד ואעבור אותו. תודה לאשתי המופלאה ותודה לבורא עולם".

הפזמונאי יוסי גיספן, חברו של נגר, ספד לו בשיחה עם וואלה! תרבות: "נתנאל היה אחד מהזמרים היותר מוערכים בעיניי ואחד הפספוסים הגדולים של המוזיקה הישראלית. היה לו הכל כדי להצליח ולהיות בחמישייה הראשונה אבל זה לא קרה. הוא אחד הזמרים היותר מרגשים, יותר מדויקים, יותר אינטליגנטיים. איש עם כבוד לשירה, למילה ולמנגינה, שהיה רחוק מחטא היוהרה וההיבריס שפוגע להרבה אנשים בקריירות. הוא לא ידע להשתמש במרפקים, והיה תמים עד יומו האחרון. הוא לא הבין למה כולם אוהבים את השירים שלו אבל הוא לא מנוגן ולא מגיע להמונים. גם אני לא הבנתי. משהו עם הגורל שלו לא הלך טוב".

"לצערי הוא נפרד מהעולם בתקופה הכי מחורבנת של החיים, הקורונה הזאת שבגללה גם ההלוויה תיאלץ להיות מאוד מצומצמת. אני מציע לכל מי שקורא את זה להקשיב לשירים של האיש היקר הזה, ושהתקשורת אולי אחרי מותו תיתן לו במה ועדנה, אפילו שהוא לא פה. הוא היה אחד האנשים היקרים, שיותר אהבתי. כאבתי את המחלה שלו. דיברנו הרבה, נפגשנו לא מעט, ביקרתי אותו בבית החולים כמה פעמים. כל מפגש היה קשה. הוא זה שהיה מרגיע אותנו. הוא היה אומר: 'עכשיו טוב, יהיה יותר טוב', הכי אופטימי בעולם. הוא נאחז בתקווה דמונית, ולצערי התקווה הזו לא הושיטה לו יד בחזרה".

חברו של נגר - המפיק, מנהל האמנים והיוצר חגי אוזן ספד לו: "כמה שהתכוננו לקראת הגרוע מכל, עדיין לא היינו מוכנים. אי אפשר באמת להתכונן לזה. היית זמר של שכינה ושכונה. מהבמה של פסטיבל יוקרתי ועד לחפלה אינטימית עם קלידן. לשבת לידך בהופעות קטנות בחמארות הצפופות של הלילה, זאת היתה זכות. כשבאתי לאולפן באותו יום שבו השמעת לי את השיר "ילדה של אב" הבנתי שיש לנו נציג איכותי ואמיתי למוזיקה שלנו. היום, 19 שנה אחרי, השיר הזה עדיין איתנו בכל אירוע. אי אפשר בלעדיו. אי אפשר בלעדיך. העומק והחכמה שדרכן שברת כל סטריאוטיפ, היו סימן ההיכר שלך. היית זמר מוערך על ידי מוזיקאים. כולם אהבו אותך, כולם העריכו אותך. זה היה קל לגייס את כולם למופע לכבודך. חבר יקר וטהור, נטול גאווה ונוצות, אחד מאיתנו, אחד משלנו, הקול שלנו, נדם".

  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully