וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל עוד לפנינו: התקווה 6 הופיעו מהבית מול גולשי וואלה

16.4.2020 / 14:40

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של התקווה 6 מהבית. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

היום (חמישי) הופיעו במסגרת הפרויקט ההרכב המצליח התקווה 6. הופעתם התקיימה מהבית והיא הועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. התקווה 6 ביצעו את מיטב הלהיטים שלהם.

עמרי גליקמן הקים ביחד עם אחותו שלי את הרכב הרגאיי-היפ-הופ המצליח התקווה 6 לפני 15 שנה. ההרכב שאותו גליקמן מוביל ידוע כאחד ההרכבים השמחים ביותר בישראל, והופעותיו הפכו לשם-נרדף לחגיגת מוזיקה אמיתית. "אני חושב שהלהקה זה ההזדמנות שלנו להיות שמחים", אמר גליקמן בריאיון לוואלה! תרבות מלפני שלושה חודשים. "זה הבית שלנו, זה המקום שכולנו מגיעים למין התפוצצות רגש חיובית כזו, הכול יוצא החוצה, הכל בחיוך, הכל בכיף, אנחנו נהנים להופיע, שם כל החיובית. ברור שהחיים עצמם הם לא הבמה, אבל טוב שיש לנו את הבמה בשביל לברוח מהמציאות הזו".

התקווה 6. אוהד רומנו,
קצת לשמוח. התקווה 6/אוהד רומנו
  • עוד באותו נושא:
  • התקווה 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully