וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיה גם אורח מפתיע: מירי מסיקה הופיעה מביתה מול גולשי וואלה! NEWS

19.4.2020 / 15:30

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של מירי מסיקה מביתה. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS, וכן בפייסבוק של גלגלצ. ומי התארחו במפתיע? צפו

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. היום מופיעה במסגרת הפרויקט האחת והיחידה מירי מסיקה. ההופעה שלה התקיימה מהבית והועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. בהופעה אירחה מסיקה את אור עמרמי, שהתמודד השנה ב"כוכב הבא לאירוויזיון" וזמרת צעירה נוספת בשם ולרי.

15 שנים אחרי שפרצה, מאחורי מסיקה כבר שישה אלבומי אולפן, אינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר ברחבי ישראל ושלל שיתופי פעולה מגוונים, בהם עם סטטיק ובן אל תבורי, נסרין קדרי, איזי ואחרים. בין להיטיה הגדולים: "אני באה אליכם", "זוכר את נובמבר", "ממי", "עכשיו אתה חוזר בחזרה", "לשם". שירה "כמה כמה" שיצא לפני מספר חודשים הפך ללהיט ענק. מסיקה עצמה כתבה את מילותיו, ובריאיון לוואלה! תרבות בנובמבר האחרון סיפרה מדוע לקח לה הרבה זמן עד שהחלה לכתוב מילים לשיריה: "לקח לי הרבה שנים כי אני פרפקציוניסטית. אם אני לא הכי טובה במשהו אז אני לא רוצה לעשות אותו בכלל. כל השנים אמרתי לעצמי 'אם את לא מתי כספי או שלום חנוך, אז אין צורך', כי אלו אנשים שהכתיבה נובעת מהם. בעלי אורי, שהוא המנטור הכי גדול של החיים שלי, כל הזמן דוחף אותי לעשות דברים שצריך קצת להתאמץ כדי להרוויח אותם. אם יש משהו שלמדתי בשנים האחרונות זה שאפשר להרחיב את הכישרון".

מירי מסיקה. איה זך,
מהבית. מירי מסיקה/איה זך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully