וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי שביט תשיא משואה בערב יום העצמאות

16.4.2020 / 12:23

שרת התרבות מירי רגב בישרה בשיחת "זום" לשחקנית והקומיקאית שהיא עומדת להשיא משואה בערב יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל. ציפי שביט הגיבה בהתרגשות: "אין טקס שאני יותר אוהבת מהטקס הזה". רגב: "ציפי מפליאה בכשרונה האדירה להתחבר לכל הדורות ובני הגילאים השונים"

כתב: איתמר חדד, צילום: דייב שחר, עריכה: נטלי זברו

(בסרטון: כתבה על המחזמר "אופס הילדים התכווצו" עם שולה חן, ציפי שביט, יובל המבולבל ומיכל הקטנה)

השחקנית והקומיקאית ציפי שביט תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-72. שרת התרבות מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים בישרה דרך אפליקציית "זום" את הבשורה לשביט, וזו הגיבה בהפתעה מהולה בהתרגשות: "וואו, אני כל כך מקווה שאבא שלי איכשהו צופה בי כעת. אין טקס שאני אוהבת יותר מהטקס הזה. אמאל'ה, אמאל'ה אמאל'ה! על מה ולמה?".

מירי רגב נימקה את הבחירה בשביט: "ציפי שביט, שרבים מאיתנו, בני כל הגילים, גדלנו עליה, מלווה את עולם התרבות שלנו למעלה מחמישים שנה מאז חברותה בצוות הווי פיקוד דרום בצה"ל. ציפי מפליאה בכשרונה האדיר והרב גוני להתחבר ולחבר בחושיה הקומיים האדירים בין שלל הדורות ובני הגילים השונים בישראל, ילדים, צעירים וצעירים בנפשם.

"ציפי מייצגת את האמניות והאמנים שלנו, המצויים תמיד בחזית הבמה לצורך שמירה על החוסן הלאומי שלנו, והעלאת המורל בעם בעת שגרה ובעת משבר", הוסיפה רגב. "הערבות ההדדית ואהבת העם והארץ מאפיינים את ציפי ואת דור האמנים הוותיקים שלנו, שלעד לא נס ליחו. הצחוק המתגלגל והאנרגיות הבלתי נדלות של ציפי, מלווים אותנו ב'ג'מבו' של מסעות החיים בארץ הזאת, מלכדים ועוטפים אותנו בהומור. ציפי היא ככוכב שביט בשמי התרבות שלנו".

טקס הדלקת המשואות הממלכתי יערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס ייערך ללא קהל משתתפים. אמן נוסף שישיא משואה בטקס הוא המוזיקאי עידן רייכל.

שיחת הזום בין רגב לשביט:

ציפי שביט היא אחת הקומיקאיות ואמניות הבמה הוותיקות בישראל. היא גם אחת מכוכבות הילדים הראשונות במדינה, ובמשך עשורים ארוכים נחשבה לכוכבת מספר אחת של עולם הילדים.

שביט שירתה בצוות הווי פיקוד דרום בשנות השישים, ומאז ועד היום מככבת על במות ועל המסכים. היא השתתפה בשלל מופעים, בפסטיבל שירי הילדים ובפסטיגל, כיכבה בסדרות כמו "ציפי בלי הפסקה" ובסרטים כמו "השכונה שלנו" ו"אחד באפריל". באמצע שנות התשעים העלתה לראשונה מופע בידור למבוגרים וב-1998 הופיעה במופע "פעמוני היובל" לרגל יום העצמאות החמישים. כעת, תשוב להשתתף בחגיגות העצמאות והפעם כשמשואה בידיה.

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully