וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר וילד הפלא דקל וקנין הוחתם בחברה של אייל גולן

16.4.2020 / 14:03

הזמר וכוכב הרשת בן ה-14 הוחתם ב"ליאם הפקות", שם כבר חתומים אמנים נוספים כמו איתי לוי, נסרין קדרי ולואי עלי. אייל גולן: "אני מאמין מאוד בדקל וצופה לו הצלחה גדולה"

אייל גולן חוגג ביום הולדתו של ירון אילן (צילום: ניר פקין)

חברת ליאם הפקות בבעלותו של הזמר אייל גולן הודיעה היום (חמישי) כי תתחיל לייצג את הזמר וכוכב הרשת דקל וקנין. וקנין בן ה-14 יצטרף ל"ליאם הפקות", שם כבר חתומים אמנים נוספים כמו איתי לוי, נסרין קדרי, לואי עלי, ירון אילן, רועי סנדלר ומצדה איש ימיני. אייל גולן מסר: "אני שמח מאד על הצטרפותו של דקל וקנין למשפחת ליאם הפקות. דקל וקנין הוא זמר צעיר ומוכשר, שאני מאמין בו מאד וצופה לו הצלחה גדולה".

דקל וקנין, זמר וכוכב רשת טברייני בן 14, הפך בתקופה האחרונה לאחד מהשמות המדוברים ביותר בתעשייה. הוא כבש את קיסריה כשהתארח בהופעה של משה פרץ וצבר מיליוני צפיות לשיר "סוף עונה". בנוסף הוא התפרסם בזכות הברכות המוקלטות ששלח למי שביקש ממנו. בימים האחרונים הודיע כי הוא מפסיק להקליט ברכות למעריצים בתמורה לכסף. הוא מסר: "אני נרגש ושמח מאוד להצטרף למשפחת ליאם הפקות, זו הגשמת חלום עבורי. אני מודה לאייל גולן ומנהלי 'ליאם הפקות' שמאמינים בי ובהצלחה שלי. כבר בימים אלו התחלנו לעבוד על שירים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully