וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת הופיע מהבית מול גולשי וואלה! NEWS. צפו

22.4.2020 / 14:32

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של הראל סקעת מהבית, שהועבר בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ. צפו למעלה במופע המלא

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

היום (רביעי) הופיע במסגרת הפרויקט הזמר האהוב הראל סקעת. הופעתו התקיימה מביתו והועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. סקעת ביצע את מיטב הלהיטים שלו. צפו למעלה במופע המלא.

סקעת הוא אחד הזמרים האהובים והמצליחים בישראל בעשור וחצי האחרון. הזמר התגלה לראשונה במהדורה השנייה של "כוכב נולד" ואף שלא זכה בה, הדבר לא מנע מן הקריירה שלו לנסוק. ב-2006 יצא אלבום הבכורה שלו, שנקרא בשמו, וזכה למעמד של אלבום פלטינה. לאחר מכן הגיעו שלושה אלבומי אולפן נוספים, שהצליחו גם כן. הוא נבחר כמה פעמים לאיש השנה במוזיקה ולזמר השנה, וב-2010 ייצג את ישראל באירוויזיון עם "מילים", שנחשב לאחד השירים היפים בתחרות של אותה שנה. הוא גם כיכב גם בשלל הפקות בימתיות נוצצות, למשל "אלאדין" ו"עלובי החיים", וחימם את טייק דאת' כשזו הופיעה בישראל.

הראל סקעת. אור דנון,
הקלה לסגר. הראל סקעת/אור דנון
  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully