וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבלו רוזנברג הופיע מול גולשי וואלה! NEWS במופע מביתו

26.4.2020 / 14:50

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך היום עם מופע מיוחד של פבלו רוזנברג (ואורחים) מהבית, שהועבר בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

היום בצהריים הופיע במסגרת הפרויקט המוזיקאי האהוב פבלו רוזנברג. הופעתו התקיימה מהבית והיא הועברה בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. פבלו רוזנברג צפוי לארח כמה מוזיקאים מפתיעים: ניק מילר - חברו ללהקת "סטלה מאריס", בנו מיכאל רוזנברג ואלון מוטקין.

פבלו רוזנברג התחיל את דרכו המוזיקלית לפני כמעט 30 שנה כסולן להקת הרוק המצליחה "סטלה מאריס", לה הוא גם כתב כמה להיטים גדולים. ב-1996 יצא אלבום הסולו הראשון שלו "רק הלב יודע". את האלבום הפיק ניק מילר, חברו של רוזנברג ל"סטלה מאריס". רוזנברג כתב והלחין את רוב שירי האלבום, ומתוכו זכו להצלחה גדולה השירים "בדמעות שאת בוכה", "אם רק תבואי". באחרונה יצא אלבומו ה-13 של פבלו ובקיץ שעבר אף קיים כמה מופעי ענק עם שלומי שבת.

פבלו רוזנברג. שי פרנקו,
יהיו גם אורחים. פבלו רוזנברג/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully