וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד ליום העצמאות: בניה ברבי הופיע מול גולשי וואלה! NEWS. צפו

29.4.2020 / 14:33

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. לרגל יום העצמאות, החלטנו לפנק במופע מיוחד מהבית של אחת ההפתעות הגדולות של השנה, בניה ברבי, שהועבר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: ניב אהרונסון, סאונד מיקס: רועי גב

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

לרגל יום העצמאות, החלטנו לפנק אתכם במופע של אחד האמנים האהובים ביותר בישראל - בניה ברבי, מי שנבחר לאחד משלושת אנשי השנה במצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS. הופעתו של ברבי התקיימה ביום העצמאות והועברה באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ.

אחרי שפרץ לתודעה בתכנית הריאליטי המוזיקלית "דה וויס" עם ביצוע נפלא ל"מודה אני" של מאיר אריאל, בניה ברבי לא עוצר לרגע. הוא שר את הלהיט "אל תשאלי" במסגרת הפרויקט של גיל ויין, שיר שהיה יריית הפתיחה להשתלטות שלו על המדינה. לאחר מכן הוא הוציא את הלהיט "מישהו איתי כאן" שהפך להמנון וכבש את מצעדי ההשמעות, וזכה בתואר "איש השנה של גלגלצ ו-וואלה! NEWS". בסוף 2018 הוציא את "תפסת לי מקום" שזכה להצלחה אדירה ובתחילת 2019 הוציא את "עכשיו הלב פתוח" שזכה אף הוא לתהודה גדולה, וכמובן "ממה את מפחדת", הדואט המצליח שלו עם אייל גולן. באחרונה הוציא את "במקום הכי רחוק" שכצפוי הפך אף הוא ללהיט גדול ואת "על החולות", סינגל ראשון מתוך אלבום שלישי שבדרך.

בניה ברבי בהופעה באולפן וואלה!NEWS 
16 בינואר 2020. ראובן קסטרו
הפתעה ליום העצמאות. בניה ברבי/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • בניה ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully