וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות צפייה: ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל 2020

27.4.2020 / 8:00

כמדי שנה מתייחדים ערוצי הטלוויזיה עם זכרם של הנופלים: "אחרי שהלכת", "סליחה על השאלה" עם ילדי חללי צה"ל, "שעה לזכרו", "מאז שנדב", סרטים על הנופלים ועוד

סליחה על השאלה - ילדים של חללי צה"ל/כאן 11

בקשת 12 ב-21:00, זוכרים מספרים שרים 2020
טקס יום הזיכרון בהנחיית דני קושמרו וסיון רהב מאיר. משתתפים: איתי לוי, שירי מימון, אברהם טל, אמיר דדון, נתן גושן, אסתר רדא, עדן אלנה, עדן חסון, דויד דאור, ישי ריבו ולהקת שלווה.

בכאן 11 ב-21:00 ובקשת 12 ב-22.10, שירים לזכרם
הטקס הרשמי של כנסת ישראל. משתתפים: ישי ריבו, מירי מסיקה, משה פרץ, אגם בוחבוט, בניה ברבי, דקלה, עדן אלנה, רביב כנר ואליעד נחום.

ברשת 13 ב-22:20, אחרי שהלכת
סרטה של ציפי ביידר מביא את סיפורם של ארבעה יתומי צה"ל: ענת הראל, אסף אמיתי והאחיות יהודית ורחלי, הנחשפים לראשונה לעיני המצלמה את התחושות שמלוות אותם במשך כל יום בחייהם מאז אותו רגע נורא שבו הודיעו להם ולמשפחתם שאביהם נהרג.

בכאן 11 ב-22:30, מאז שנדב
שלוש שנים מאז נפילתו של נדב, משפחת ריימונד משדמות דבורה מתקשה לתפקד ולעכל את המציאות החדשה. והנה, האם, יובל בת 49, מפתיעה את בני המשפחה כשהיא מודיעה על רצונה בילד נוסף. הסרט מלווה את בני הזוג וילדיהם במסע מורכב של שינוי: תובנות פסיכולוגיות על עצמם, חשיבה על דרכי ההתמודדות ובניית זהותם החדשה לנוכח החיים החדשים הקרבים ובאים.

בכאן 11 ב-22:35, סליחה על השאלה - ילדים
פרק המוקדש לילדים של חללי צה"ל.

ב-MTV לאורך ערב ויום הזיכרון, שעה לזכרו
הפרויקט יתקיים זו השנה השביעית ברציפות ובמרכזו הרעיון שלכל אחד מהנופלים היה הטעם הייחודי שלו במוזיקה, האמנים והשירים שאהב. לכל אחת מהמשפחות יש את המנגינות והמילים שלנצח יזכירו להן את אהובן. במסגרת פרויקט "שעה לזכרו", עורכי MTV ירכיבו שעת קליפים המבוססת על האוסף המוזיקלי שכל חלל השאיר אחריו. התהליך הרגיש של איסוף החומרים נעשה בתיאום מלא מול המשפחות ודובר צה"ל. התוצאה: רצועה ייחודית וחד פעמית המנציחה את החללים מזווית מעט אחרת ומשקפת את אופיים, טעמם האישי ועולמם הפנימי של הנופלים.

אחרי שהלכת, סרט תיעודי. רשת 13, צילום מסך
סיפורים של ארבעה יתומי צה"ל. "אחרי שהלכת"/צילום מסך, רשת 13

למנויי HOT

ב-HOT3 החל מ-15:00, רצועת סרטי הנופלים
כבכל שנה, חברת HOT תקדיש את רצועת השידורים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה עבור עשרות סרטים וקליפים מיוחדים שהופקו בידי משפחות הנופלים ולזכרם. החל מהיום ועד מוצאי יום הזיכרון.

למנויי yes

במהלך יום הזיכרון יתאחדו ערוצי הסרטים עם שידורי ערוץ הקולנוע הישראלי. בין השאר ישודרו "הלומים" "בופור", "לבנון", "כיפור", "יוסי וג'אגר", "מצור", "זעם ותהילה", "התגנבות יחידים" ועוד.

למנויי סלקום tv

סרטי הנצחה
במסגרת שיתוף פעולה של סלקום tv עם העמותה להנחלת מורשת הצנחנים יעלו במהלך יום הזיכרון כעשרים סרטי הנצחה קצרים שמביאים את סיפורם האישי של החללים, מתוך רצון להנחיל את סיפורם, ערכיהם ומורשת הקרב של לוחמי הצנחנים בסדיר ובמילואים, שאינם עמנו עוד. כמו כן, במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "בית אבי חי", יעלו כארבעים סרטוני הנצחה אישיים מונפשים שהופקו על ידי העמותה, במיזם הנצחה אמנותי המפגיש אנימטורים וסיפורי זיכרון אישיים על חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.

סרטי יום הזיכרון
קטגוריה מיוחדת תאגד שלל סרטים וספיישלים, בהם "בופור", "לבנון", "יוסי וג'אגר", "טוביאנסקי", מגוון פרקים ותכני דוקו של כאן 11, קשת 12 ורשת 13, בהם: "60 ימים של טלטלה", "אבא תחתום לי", "לנצח פעמיים", "פנים אמיתיות - החובשים הקרביים", "מיהו ישראלי", "השמן עם הסוני - הרי הזכרון", "הטייס מספר אחת" ועוד.

למנויי פרטנר TV

מגוון סדרות וסרטים, בהן "מלחמה בלי שם", "ימי בגין", "מעברים", "הדבק - אגדה דרוזית", "הגוטליב האחרון", "נצורים בקהיר", "הסיירת - סיפורה של סיירת גולני", "סודי ביותר: כך הופצץ הכור הסורי", "ההכשרות המגויסות של הפלמ"ח", "שישה ימים ביוני 1973: יומני מלחמה", "כיפור", "לבנון", "שתיקת הצופרים" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully