וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעשים מעליית הגג בזמן שיחת הזום נגמרו בצורה הדרמטית ביותר שאפשר לדמיין

7.5.2020 / 0:06

אחרי מספר פעמים שבהם שמע צעדים מעליית הגג שלו, החליט יוצר סרטי האימה רוב סבאג' בעצת חבריו לקחת מצלמה ולשדר בלייב מה שקורה בחדר מעליו. זה נגמר בצורה הכי מפחידה שאתם יכולים לחשוב עליה

TWITTER Rob Savage

בוידאו - צפו בשיחה שהפכה לסרט אימה

במהלך שיחת זום עם חבריו, רוב סאבג' טען שהוא שומע רעשים של תזוזה מעליית הגג שלו, הוא קיבל עידוד לקחת מצלמה כדי לבדוק מה קורה שם מעליו. בשיחה, שהופצה בטוויטר, סבאג' מסביר שהוא שומע צעדים שבאים מאזור עליית הגג. אחד החברים עודד אותו ללכת ולהסתכל, ואחר טען שזאת כנראה חולדה, כך שרוב לקח מצלמה כדי לגלות.

החברים שלו שכנעו אותו אף לא לקחת סכין, כשהוא הציב את המצלמה מול מקום הכניסה לעליית הגג החשוכה שמעליו. החברים כבר החלו לפחד כשהוא טיפס בסולם עם לפיד, כשאחד מהם הודה שהוא לא יכול להסתכל, ורוב עצמו הודה שהוא רועד.

בסרטון ניתן לראות את עליית הגג הישנה, שנראית כאילו היא לקוחה מתוך סרט אימה, ולאט לאט נחשפות קופסאות אחסון בכל מקום. כשהוא מסתובב ומחפש את מקור הרעש, נראה פתאום ילד מדמם שצועק וניגש אל המצלמה, כשהחברים הצופים צועקים גם כן. בשלב הזה נראה כי רוב נופל ואיתו המצלמה, כשהחברים נשארים בהלם ואחד שואל מדוע רוב אינו זז. בסופו של דבר אחד מהם שובר את הדממה ושואל: "זה מדהים, איך הצלחת לעשות את זה?".

אז מה קרה פה בעצם.? רוב הוא יוצר ובמאי של סרטי אימה ולכן גרם לחבריו להכנס לתוך המתיחה המפחידה ביותר שתראו. למעשה, הוא תכנן אותה במשך שבועות, כשהוא משאיר רמזים על כך ובונה את המתח כולל ציוצים על כך שהוא חושש שיש גבר שחי בעליית הגג שלו.

שלא במקרה, בשנת 2015 הוציא סבאג' סרט בשם "לא חברתי", שמתרחש כמעט כולו בשיחת סקייפ בין חבורה של אנשים שנרדפים על ידי רוח דיגיטלית שמיטפלת בהם אחת אחרי השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • זום
  • אימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully