וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן סם לויד ("סקראבס", "סיינפלד") הלך לעולמו בגיל 56

2.5.2020 / 9:30

לויד, אשר מילא ב"סקראבס" את תפקידו של טד באקלנד - עורך הדין של בית החולים, הלך לעולמו בגיל 56 לאחר מאבק במחלת הסרטן. בנוסף הגיע לתפקידי אורח בעשרות סדרות נוספות, ביניהם תפקיד אורח בלתי נשכח בסיינפלד כמחזר האובססיבי של איליין

מערכת וואלה!

(בווידאו: 5 דברים שלא ידעתם על סיינפלד)

השחקן סם לויד, כוכב הסדרה "סקראבס", הלך לעולמו בגיל 56. לויד גילם בסדרה את תפקידו של טד באקלנד, עורך הדין של בית החולים בסדרה המצליחה, ושיחק בכמאה פרקים. מעבר לכך שיחק לויד עשרות תפקידים במהלך 30 שנות קריירה, ביניהם תפקיד אורח בלתי נשכח בסדרה המיתולוגית סיינפלד כמחזר אובססיבי של איליין. לויד חלה בסרטן לפני כשנה, חודשים ספורים לאחר לידת בנו הראשון.

יוצר "סקראבס", ביל לורנס, ספד לו: "אני חושב הרבה על סם לויד. הוא באמת היה אדם מתוק ואדיב. הוא יחסר לכל כך הרבה אנשים". כוכב הסדרה זק בראף צייץ הספד אף הוא: "סם היה אחד השחקנים הכי מצחיקים שעבדתי איתם. לא היה אדם אדיב יותר ממנו. אנצור לעד את הזמן שביליתי ביחד איתך, סמי. תנוח בשלום על משכבך".

לויד הוא אחיינו של השחקן כריסטופר לויד. הוא החל את הקריירה הטלוויזיונית שלו לפני כ-30 שנה. בנוסף לתפקיד הנפלא שלו בסיינפלד, הוא שיחק גם ב"מלקולם באמצע", "המופע של דרו קרי" ועוד ועוד.

סם לויד בסיינפלד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully