וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרול בסקין ("טייגר קינג") חשבה שהיא באה לריאיון. ואז היא נפלה בפח

4.5.2020 / 12:36

בעלת הפארק המהווה מקלט לנמרים שהוחרמו ומי שנרמז שהרגה את בעלה בסדרת הלהיט "טייגר קינג" בנטפליקס, נפלה בפח כשחשבה שהיא עולה לריאיון "זום" אצל ג'ימי פאלון. בסוף התברר שאלו שני יוטיוברים שמתחו אותה. צפו במתיחה

טריילר לסדרת הדוקו "חיות רעות" של נטפליקס/נטפליקס

קרול בסקין, אחת מהדמויות שכיכבו בסדרת הדוקו המצליחה של נטפליקס "טייגר קינג" (חיות רעות), נפלה בפח של שני יוטיוברים. בסקין, שלא התראיינה מאז צאת "טייגר קינג", האמינה שהיא עומדת להתראיין דרך אפליקציית "זום" לתכניתו המצליחה של ג'ימי פאלון - וזאת על מנת לקדם את פעילותה למען זכויות בעלי חיים ואת הפארק שלה המהווה מקלט לנמרים שהוחרמו ממגדלים לא חוקיים. במקום זאת, היא שוחחה עם שני כוכבי יוטיוב בשם ג'וש פיטרס וארצ'י מאנרס, שנוהגים למתוח אנשים מפורסמים.

בסקין הוצגה בסדרה כאויבת המושבעת של הכוכב הראשי ג'ו אקזוטיק, אדם צבעוני שניהל גן חיות באוקלהומה ששהו בו נמרים וחיות אקזוטיות נוספות. בינואר 2020 נידון אקזוטיק ל-22 שנות מאסר לאחר שהורשע בניסיון להרוג את קרול בסקין בפלורידה, ובהריגת חמישה נמרים. סדרת הדוקו של נטפליקס לא מציגה גם את בסקין כאדם קדוש במיוחד, ואף מעלה סימני שאלה סביב הקשר שלה להיעלמות בעלה בשנת 1997. אקזוטיק ודמויות נוספות בדוקו טענו כי היא רצחה את בעלה והאכילה את הנמרים בגופתו.

לאור כל אלו, בסקין הסכימה להתראיין רק אם סדרת הדוקו "טייגר קינג" לא תוזכר. היא הבהירה שהיא מתראיינת אך ורק למען "החתולים ועל מנת לקדם את הפארק שלה", והוסיפה כי בתה שכנעה אותה להתראיין לפאלון. ומה יש ב"ריאיון" עצמו עם "פאלון"? בסקין סיפרה כיצד תקופת הקורונה משפיעה עליה ועל הצוות שלה, קראה לצופים לתמוך בזכויות החיות והוסיפה קריאה לציבור לא להסכים לשלם כסף בתמורה לליטוף נמר או אריה.

צפו במתיחה:

כך קרול בסקין נמתחה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully