וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט של ימי הקורונה מגיע מבת 8 שתוהה מה יש בתוך חור הת@#?

10.5.2020 / 0:06

הכל התחיל בילדה שלא רצתה ללכת לישון. היא אילתרה שיר במטרה למשוך זמן ולא תיארה לעצמה שמעל ל-7 מיליון איש יצפו בו ויצאו לו גם גרסאות רימיקס וקאברים. אזהרה - זה לא יצא לכם מהראש

TWITTER

ילדה בת 8 שנתקעה בבית עם הוריה בלוס אנג'לס - וניסתה לעכב את שעת השינה שלה - יצרה בשבת שעברה שיר שהפך ללהיט היסטרי עם מיליוני צפיות - לאחר שהיא העלתה בו את השאלה החשובה:" אני תוהה מה יש בתוך חור התחת שלך?".

אחרי שהאימא ליסה ריפל-דאן שיתפה ברשת, את השיר של בתה, ג'ולי הוא הפך ללהיט מיידי, עם מעל ל-7 מיליון צפיות רק בטוויטר, מן הסתם בזכות המילים: "אני תוהה מה יש בתוך חור התחת שלך / אולי יש שם אסטרונאוטים / אולי יש שם חייזרים / הכל בתוך חור התחת שלך / מה יש בתוך התחת שלך? אני תמיד רוצה לדעת," כתבה המשוררת.

צפו בלהיט

"אם אני זוכרת נכון, השיר הזה היה טקטיקה של השהייה מתוך ניסיון להישאר ערה עד מאוחר", שיחזרה ליסה ל -BuzzFeed News את רגעי יצירת הלהיט. "הרגל האחת בתוך הפיג'מה מעידה על כך שהיא ממש מעבר לשעות השינה שלה ובאמת צריכה ללכת לישון."

אנשים רבים שנמצאים בסגר בימים אלה הודו שהשיר פשוט נתקע להם בראש וכבר יצאו לו בנתיים גרסאות רימיקס וקאברים בכל סגנון מוזיקלי אפשרי, וכולם תוהים - מה יש בתוך חור התחת?!

עוד בוואלה!

כתבת BBC התבקשה להסיר את "סרטון הסקס" שצילמה כדי לסייע למאבק בקורונה

לכתבה המלאה

יש רימיקסים

והרבה קאברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully