וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נקלע דקל וקנין לסכסוך המר בין שני עבריינים בכירים

8.5.2020 / 22:18

הזמר בן ה-14 מטבריה, שהפך ללהיט בחודשים האחרונים, תועד בסרטון שצולם כנראה לפני מספר שבועות כשהוא יושב באירוע לצד שמוליק הרוש - אחד העבריינים הבכירים בישראל - ומקדיש שיר שנושא בחובו מסר עוקצני ליריבו המר של הרוש, מיכאל מור: "אתה לא אמין, ואין לך מילה"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

הזמר וילד הפלא בן ה-14 מטבריה דקל וקנין, שהפך ללהיט בזמן משבר הקורונה, תועד בסרטון שצולם כנראה לפני מספר שבועות כשהוא יושב באירוע לצד שמוליק הרוש - אחד העבריינים הבכירים באזור הצפון - ומקדיש שיר עם מסר מבזה ועוקצני ליריבו המר של הרוש - מיכאל מור. כל זאת, לבקשת הרוש שיושב כאמור לצדו. הסרטון רץ ברשתות החברתיות היום, אם כי כאמור צולם לפני מספר שבועות. בסרטון שר וקנין את "אתה לא אמין", שירה של הזמרת נטלי פרץ: "אתה לא אמין ואין לך מילה, אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה". מור הוא ראש ארגון פשיעה בנהריה, והוא מרצה כיום עונש מאסר.

עורך הדין ציון שמעון המייצג את שמוליק הרוש מסר בהתייחסות לוואלה! NEWS: "אין תגובה".

צפו בסרטון:

שיתוף הפעולה בין שמוליק הרוש לבין מיכאל מור נמשך שנים ארוכות. שנה לאחר שהתפוצצה פרשת השוטרים שרצו לנקום במיכאל מור ב-2007, וניסו לחסל אותו, מור והרוש עמדו לדין בגין הכנת מצבור כלי נשק בחצר בית ספר בנהריה. הקרע הגדול בין השניים הגיע בפברואר 2014. הרוש עמד מאחורי הנחת מטען צינור שהיה אמור לגרום לפיצוץ רב עוצמה בחנייה של "שוק פייסל" במרכז מסחרי בפאתי נהריה, על רקע סחיטה של בעל עסק. ביריבות בין השניים נספרו אינספור ניסיונות התנקשות ואירועי אלימות חמורים אחרים, בבתי כלא ומחוץ להם.

בהכנת הכתבה השתתף יואב איתיאל

  • עוד באותו נושא:
  • דקל וקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully