וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח שידורים קלאסי לבחורה קלאסית

14.12.2000 / 18:13

אסף ציפור עם צרור המלצות מלוח השידורים של TCM , ערוץ הסרטים הקלאסיים המוצלח של הלוויין

מי שמצטרף ל- YES מקבל גם את ערוץ הסרטים הקלאסיים של טרנר, או בקיצור TCM ("טרנר קלאסיק מוביז"), שהוא עבור אוהבי קולנוע אמריקאי קלאסי כל מה שרצועת השידור של "הצגה שנייה" של הכבלים לא הצליחה להיות אף פעם. אני חושב שבשנתיים האחרונות לא ראיתי אפילו סרט אחד ב"הצגה שניה". וזה לא בגלל שהייתי שנתיים עסוק נורא. זה בגלל שלא היה מה לראות, ומה שכן היה הוקרן 700 אלף פעם בשידורים חוזרים. רצועת שידור כמו "הצגה שניה" היתה אמורה להיות מפלטם של כל חובבי הקולנוע הקלאסי ושוחרי הקולנוע האיכותי. ומדובר כולה בשני סרטים איכותיים ביום. איך זה יכול להיות שאיזה שנתיים לא היה שם מה לראות למישהו (אני) שהוא בדיוק קהל היעד של הרצועה הזאת?

מאז שאנחנו בלוויין, לעומת זאת, אני חוגג ב TCM. מאות סרטים אמריקאים קלאסיים, כולל הקרנות בכורה של אינספור סרטים שמעולם לא הוקרנו פה בטלוויזיה. עשרות סרטים שאי אפשר להשיג בווידאו והרבה מאוד סרטים קלאסיים שאף פעם לא ראיתי. התאהבתי מחדש בקולנוע האמריקאי הקלאסי אחרי חודשיים עם TCM. בגלל חבלי הלידה של YES, קשה כרגע להשיג את לוחות השידורים המלאים והמפורטים של TCM, אז סימנתי עבורכם את ה"היי לייטס" של הימים הקרובים ב- TCM.

THE NAKED SPUR ("הדורבן העירום") - מערבון של אנתוני מאן בכיכובו של ג'יימס סטיוארט. וזהו כנראה אחד המערבונים הכי טובים בכל הזמנים. ג'יימס סטיוארט הוא צייד ראשים קשוח שנבגד פעם אחת ועכשיו הוא לא סומך על אף אחד. והוא דופק פה את התפקיד הכי קודר והכי מריר בכל הקריירה שלו. זה מערבון עם חמש דמויות בלבד, שמתרחש כולו על רקע הרי הרוקי'ז, כשהנוף הסלעי הקשוח, הצוקים המאיימים והסלע החשוף הם ראי לנפשו הצחיחה של ג'יימס סטיוארט. סרט חובה.
ישודר ב- TCM בשבת, 16 בדצמבר, בשעה 23:00.

UNDERCURRENT ("זרם תת קרקעי") - אחד הסרטים היפים של וינסנט מינלי, עם קתרין הפבורן בתפקיד הראשי. כלה צעירה חושדת שבעלה המקסים הוא פסיכופת שרוצה לרצוח אותה (או שזה אחיו המסתורי).
ישודר ב- TCM ביום ראשון, 17 בדצמבר, בשעה 21:00.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully