וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של דקל וקנין על הקדשת השיר לעבריין: "לא ידענו מי זה, נפסיק עם החפלות"

10.5.2020 / 11:49

אתי וקנין, אמו של כוכב הרשת והזמר בן ה-14, התייחס לסרטון שעורר סערה, שבו תועד בנה לצד העבריין שמוליק הרוש - כשהוא מעביר מסר ליריבו מיכאל מור: "רק אחרי שזה עלה לרשתות החברתיות פתחנו גוגל וגילינו מי אלו. הוא לא יופיע יותר בטברנות ובימי הולדת"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

אתי וקנין, אמו של כוכב הרשת והזמר דקל וקנין, התייחסה הבוקר (ראשון) לסערה שהתעוררה בעקבות סרטון הקדשת השיר לעבריין מיכאל מור שהופץ בסוף השבוע ברשתות החברתיות. "הוזמנו בתמימות למסיבת יום הולדת", סיפרה בריאיון לרדיו צפון 104.5fm. "לא היה לנו מושג לאן הילד מגיע, הוא לא מכיר, פשוט לא מכיר. הילד הרי מקדיש ברכות לכל עם ישראל, לא מעבר לכך. רק אחרי שזה עלה ברשתות החברתיות פתחנו גוגל ובדקנו מי האנשים, אבל אנחנו לא מכירים אף אחד, עד עכשיו".

בסוף השבוע הופץ כאמור סרטון שצולם ככל הנראה לפני כמה חודשים ובו נראה וקנין בן ה-14 יושב באירוע לצד שמוליק הרוש - אחד העבריינים הבכירים בישראל. הרוש ביקש מווקנין להקדיש את השיר "אתה לא אמין" של נטלי פרץ ליריבו המר מיכאל מור, הנמצא בכלא, ואלו מילותיו: "אתה לא אמין ואין לך מילה, אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה".

אמו של וקנין אמרה עוד כי אביו ואחיו של דקל מלווים אותו לכל אירוע או הופעה. "אני רואה את כל הדיווחים בתקשורת, מחפשים בפינצטה. הילד חתום בליאם הפקות ובזמנו הוא לא היה. לא היה לנו מושג, הכל מתוך תמימות". עוד הבטיחה כי בנה לא יופיע יותר בטברנות אלא רק בהופעות מאורגנות מראש: "זה לא יחזור על עצמו, לא חפלות ולא טברנות ולא בימי הולדת, רק בבמות גדולות. זה אירוע שקרה לפני מעל חצי שנה. הופתענו מאוד. מהיום נתחיל לסנן. הוא חתום בליאם הפקות, ושם זה עולם אחר".

דקל וקנין. אינסטגרם, צילום מסך
מהיום מתחילים לסנן. דקל וקנין/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • דקל וקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully