וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקה שאחרי הסערה: פסטיבל התמר יתקיים באוקטובר

10.5.2020 / 16:00

לאחר הודעות רבות על ביטולי אירועי תרבות בגלל הקורונה, יש סופסוף בשורה טובה: "פסטיבל התמר" יתקיים בחול המועד סוכות, 5-8 באוקטובר. מפיקי האירוע מניחים שעד אז משבר הקורונה יהיה מאחורינו. טרם פורסמה התכנית האמנותית

השיר "קוק בצהריים" במופע "רדיו בלה בלה" של החברים של נטאשה/רן צברי

(בסרטון מעל: השיר "קוק בצהריים" במופע "רדיו בלה בלה" של החברים של נטאשה בפסטיבל התמר 2019)

לאחר הודעות רבות על ביטולי הופעות, פסטיבלים ואירועי תרבות בשל משבר הקורונה, הנה ידיעה חיובית לשם שינוי: "פסטיבל התמר" יתקיים גם השנה, בחול המועד סוכות, 5-8 באוקטובר, במועצה האזורית תמר החתומה על הפקת הפסטיבל לצד פורום הפקות. לפיכך, מפיקי האירוע מניחים שעד אז משבר הקורונה יהיה מאחורינו. טרם פורסמה התכנית האמנותית.

מההפקה נמסר: "ככל שיתקרב מועד הפסטיבל נהיה קשובים להנחיות גורמי הבריאות וככל שיהיו נמלא אותם באדיקות, אך ההפקה שמה לעצמה את האתגר לקיים את הפסטיבל בכל מתכונת שתתאפשר כאשר השאיפה היא להעניק לקהל הרחב את הפסטיבל הישראלי הטוב בכל הזמנים".

ראש המועצה האיזורית ניר ונגר, מסר: "כולנו מסתכלים קדימה ומייחלים לחזרה לשגרה התרבותית והמוזיקלית בהיכל התרבות של הטבע. 'כחיצים למטרה שלוחים...' (שולי רנד)- אנו מתכננים מעכשיו את פסטיבל התמר ומחכים לשובם לעבודה של, המפיקים, עובדי הבמה, אנשי הסאונד, התאורה נהגי ההסעות, המאבטחים, הנגנים הזמרים, היוצרים וכל מרכבי הפאזל של עולם התרבות והאירועים 'שהם שותפינו לדרך".

בפסטיבל התמר האחרון, באוקטובר 2019, בגלל הגשם השוטף הופסק המופע "רדיו בלה בלה" של החברים של נטאשה ל-50 דקות, ובגלל מזג האוויר מופע המחווה ליצירתו של שלום חנוך, "הולך נגד הרוח", לא התקיים כמתוכנן במצדה, ובמקום זאת התקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully