וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפט חוזר" לאייכמן, הפיגוע במלון סבוי ושמאלני בהתנחלויות: סרטי הדוקו שיסעירו את ישראל

10.5.2020 / 15:00

שוק קופרו לקידום קופרודקציות בינלאומיות בין יוצרי דוקו מקומיים וגופים מרכזיים בעולם יתקיים גם השנה - אך בצורה וירטואלית. אלה הפרויקטים המסקרנים שישתתפו בו

דוקאביב

ב-21 שנות פעילתו, שוק קופרו לקופרודוקציות בינלאומיות שימש מקפצה לשלל להיטי דוקו מקומיים, בהם "שומרי הסף" ו"חמש מצלמות שבורות" שהיו מועמדים לאוסקר, "טהורה לעד" זוכה האמי, "הדירה" המופתי ועטור הפרסים גם כן, "פרינסס שואו", "יונתן אגסי הציל את חיי" ו"לאה צמל, עורכת דין", בין השאר.

מן הסתם, השנה השוק לא יוכל להתקיים בפורמט פיזי, אך בכל זאת ייצא לדרך בשלהי החודש - בצורה וירטואלית. ישתתפו בו נציגים של שלל גופים מרכזיים, בהם נטפליקס, ארטה, BBC ועוד.

כמו כן, ישתתפו בו כמובן גם יוצרים מקומיים, שיציגו את מרכולתם וינסו לגייס לה תמיכה בינלאומית. בין הפרויקטים המסקרנים: "אייכמן, משפט חוזר" של יריב מוזר, ש"בן גוריון, אפילוג" שלו היה להיט גדול, והפעם חושף ראיה גנוזה מן המשפט של הפושע הנאצי; "סבוי" של זהר וגנר, על כוכבה לוי, גיבורת הפיגוע בשמו נקרא הסרט; "אורן" של יצרני הלהיטים תומר וברק הימן, הנקרא בשמו של גיבורו, ילד מאומץ עם אספרגר היוצא לפגוש את הוריו הביולוגיים בגוואטמלה; ו"לבנון - גבולות הדם" של דוקי דרור, סדרה תיעודית רחבת היקף על האירועים שהובילו למלחמות בארץ הארזים.

האירוע יכלול שלל מסלולים, פורומים, פאנלים והרצאות, כל זאת מה-25 במאי ועד ה-28 בחודש.

את שוק קופרו ייסדה אורנה ירמות, שהלכה לעולמה בשנה שעברה. כעת, מנהלת אותו פנינה חלפון-לנג, שהצהירה כי "אנו ממשיכים ליצור קשרים ולקדם את הקולנוע הישראלי בעולם גם במציאות של ריחוק חברתי ואיסור התקהלויות".

אייכמן חוזר. יריב מוזר,
מתוך "אייכמן חוזר"/יריב מוזר
  • עוד באותו נושא:
  • קופרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully