וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'רי סטילר (פרנק קוסטנזה מ"סיינפלד") הלך לעולמו בגיל 92

11.5.2020 / 11:24

הקומיקאי, שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כפרנק קוסטנזה בסדרה "סיינפלד", הלך לעולמו בגיל 92. בנו, השחקן בן סטילר, ספד לו: "הוא היה אב נהדר וסב נפלא, והבעל הכי מסור לאשתו אן במשך 62 שנה. הוא יחסר לנו מאוד. אני אוהב אותך, אבא"

מערכת וואלה!

(בסרטון: 5 דברים שלא ידעתם על סיינפלד)

השחקן והקומיקאי האמריקני-יהודי ג'רי סטילר, שגילם את פרנק קוסטנזה בסדרה המיתולוגית "סיינפלד", הלך לעולמו בגיל 92. בנו, השחקן והבמאי בן סטילר, ספד לו: "אני עצוב לבשר שאבי, ג'רי סטילר, הלך לעולמו בנסיבות טבעיות. הוא היה אב נהדר וסב נפלא, והבעל הכי מסור לאשתו אן במשך 62 שנה. הוא יחסר לנו מאוד. אני אוהב אותך, אבא".

בשנות ה-60 זכה סטילר להצלחה בצמד הקומי "סטילר ומירה" יחד עם אשתו, השחקנית אן מירה שהלכה לעולמה ב-2015. הוא התפרסם בזכות תפקידים רבים, ביניהם כאמור תפקידו של פרנק קוסטנזה - אביו של ג'ורג', אך גם בזכות תפקידו כארתור ספונר, אביה של קארי (ליאה רימיני) בסדרה "מלך השכונה". בסוף שנות ה-90 הופיע סטילר בסדרה של פרסומות של נייקי כמאמן של הגרין ביי פקרס, וינס לומברדי.

בשנת 2001 הוא שיחק גם בסרט "זולנדר" בכיכובו ובבימויו של בנו, בן סטילר. ומאז שיחק כתפקיד אורח ברוב סרטיו של בן סטילר. ב-2011 שיחק בקומדיה הבריטית "זוג בהחלפה" לצד מליסה ג'ורג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully