וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתכניתו הורדה: יעקב אילון הודיע על עזיבת חדשות 13

12.5.2020 / 15:09

המגיש הוותיק הודיע כי הוא עוזב את חדשות 13, לאחר ש"מהדורת חמש" בהגשתו ירדה בחודש שעבר מהאוויר, על רקע צעדי הקיצוץ הדרמטיים ברשת. "מאחל לעובדים בחברת החדשות שיחזיקו מעמד". לעומת זאת, רביב דרוקר הודיע על הישארותו

יעקב אילון בערוץ 13

המגיש והעיתונאי יעקב אילון הודיע על עזיבת חדשות 13, לאחר ש"מהדורת חמש" בהגשתו ירדה בחודש שעבר מהאוויר, על רקע צעדי הקיצוץ הדרמטיים ברשת. המהדורה שודרה מדי יום מאז ינואר שנה שעברה. אילון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מודיע בזאת שנפרדתי לשלום מרשת ערוץ 13. מאחל לעובדים בחברת החדשות שיחזיקו מעמד. כבר עובד על כמה פרויקטים מעניינים. אחד מהם הוא 'הראש הדיגיטלי' עם פרופ' ישע סיון. סי יו".

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "יעקב אילון הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה ויש לו זכויות רבות בחדשות 13. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ומקווים לעבוד איתו שוב בהמשך הדרך".

לעומת זאת, על רקע דיווחים כי הוא בודק אפשרות לעבור לכאן 11, הודיע הפרשן הפוליטי רביב דרוקר כי יישאר בחדשות 13.

המהדורה המרכזית המלאה בהגשת יעקב אילון, 23.8.18. וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
יעקב אילון/מערכת וואלה!, וואלה! NEWS

בחודש שעבר נודע כי תכניתו של אילון תרד מהאוויר לצד תכניות נוספות ששודרו ברשת 13 ובהן "חדשות היום עם אלי ומירי" בהגשת אלי אילדיס ומירי נבו, "הדו"ח היומי" בהגשת יעל בר זוהר וקובי מחט והתכנית "מאסט" ששודרה בלילה בהגשת שי לי שינדלר ועמית קוטלר. כך החליט מנכ"ל הערוץ אבי בן טל, על רקע קשיי הערוץ שהחלו עוד לפני משבר הקורונה והתעמקו בעקבותיו.

זוהי עזיבה נוספת של אילון בשרשרת פרידות ארוכה מגופי תקשורת ישראליים במסגרתה הגיש חדשות ומשדרים נוספים בין השאר בתבל, חדשות 2, ערוץ 10, מאקו, ערוץ 9, רשות השידור, ו-וואלה! NEWS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully