וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אמו של צחי נוי נמצאה בחיפה, נוי: "מקווה שהיא לא סבלה"

לאחר 13 ימי היעדרות וחיפושים, אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר בת ה-91, נמצאה אתמול ללא רוח חיים בשטח פתוח סמוך לשכונת חליסה בחיפה. היום גופתה זוהתה סופית והודעה נמסרה למשפחתה. צחי נוי לוואלה! תרבות: "לא מאמין שהגעתי למצב הזה. אין לי מילים"

אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר שמה, בת 91,שנעדרה מאז 3 במאי 2020 והמשטרה מחפשת אחריה, בצילום אבטחה של חנות מזון בכיכר מאיר שבקרית אליעעזר בחיפה - שבה נראתה לאחרונה באותו יום/באדיבות צחי נוי

(בסרטון: אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר, בת ה-91, שנעדרה מאז 3 במאי 2020, בצילום אבטחה של חנות מזון בכיכר מאיר שבקרית אליעעזר בחיפה)

לאחר שבועיים של חיפושים, אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר בת ה-91, נמצאה ללא רוח חיים. שוטרי תחנת חיפה אתרו את גופתה אתמול (שבת) בשטח פתוח סמוך לשכונת חליסה בעיר חיפה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית, ושם זוהתה כאמו של נוי.

"מאז שאמא הלכה לאיבוד בדיוק ביום ראשון לפני שבועיים, כל בוקר קמתי למסע לחפש אותה", אמר הערב (ראשון) נוי לוואלה! תרבות. "היו כמה רגעים של תקווה, כי כמה אנשים אמרו שראו אותה פה וראו אותה שם, ובדקו במצלמות. אתמול בצהריים קיבלתי טלפון לבוא דחוף למשטרת חיפה לתת DNA, כי מצאו את הגופה. הם שלחו למכון לרפואה משפטית לקבל זיהוי. התקווה נגוזה הערב, כשהתקשרה אליי קצינת משטרה להודיע לי שיש זיהוי ודאי שזה אמא שלי. אין לי מילים. לא חשבתי שאני אגיע למצב כזה".

"לא יודעים להגיד מה קרה איתה", הוסיף נוי. "עדיין צריכים לבדוק אם היה פה איזה פשע. רק מחר ינתחו. ואז תהיה לוויה. אני אשב שבעה בבית שלי, ומבקש שלא יגיעו אליי. אני מוצף בטלפונים. ואני לא בקו הבריאות להתחיל לדבר עם כל אחד. יש לי המון זיכרונות טובים מאמא ומאבא שלי. אני זוכר את אמא, אבא ואח שלי נוסעים לגן הדרום, ליד אשדוד. זה היה הכיף הכי גדול, להסתובב שם. הייתי השחקן של המשפחה כי הייתי ילד שמן ומצחיק. אמא ואבא היו נורא מאושרים שאני משחק. את 'אסקימו לימון' הם ראו לא ביחד איתי. זה כמובן הביך את אמא, אבל היא ואבא היו מאוד גאים בי".

"זאת נחמה גדולה שאני לא לבד בדבר זה. אני נמצא עם אשתי. אני מודה לכל המתנדבים שעשו לילות כימים, עם כלבים, ובאו מכל רחבי הארץ. אני מודה למשטרה שהביאה כל כך הרבה כוחות. אני מקווה שאמא שלי לא סבלה".

אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר שמה, בת 91,שנעדרה מאז 3 במאי 2020 והמשטרה מחפשת אחריה. באדיבות צחי נוי, באדיבות המשפחה
סוף עצוב. אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר/באדיבות המשפחה, באדיבות צחי נוי

נובוברודר, שהתגוררה לבדה בחיפה, נעדרה מאז 3 במאי, לאחר שיצאה מביתה שברחוב יצחק שדה בעיר. לאחר מכן התברר לנוי כי אמו נראתה באותו יום בחנות מזון בכיכר מאירהוף שבקרית אליעזר, קונה לחמניות (צפו מעל צילומי אבטחה של החנות). נוי אמר בתחילת שבוע שעבר לוואלה! תרבות: "במוצאי שבת (2 במאי) דיברתי איתה. היא שאלה אם יש תחבורה ציבורית ואמרתי לה שכן. למחרת צלצלתי אליה והיא לא ענתה כל היום. אז צלצלתי לאח שלי והוא נסע לשם והזעיק את המשטרה, ומאז לא מוצאים אותה".

המשטרה מסרה כי חיפשה את נובוברודר בין השאר באמצעות מסוק שחג מעל חיפה ובאמצעים טכנולוגיים מיוחדים. בהמשך נמסר כי המשטרה התמקדה בחיפושים במקומות נטושים, ביערות ובהרי חיפה. אל הסריקות הצטרפו מתנדבים רבים, בהם יחידת הכלבנים לישראל. למרבה הצער, מסע החיפושים הזה הגיע היום לסופו הטרגי.

צחי נוי. באדיבות המצולמים
צחי נוי/באדיבות המצולמים
  • עוד באותו נושא:
  • צחי נוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully