וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ביטר יוצא לצלם סרט חדש - ופונה לגייס כסף מהקהל

17.5.2020 / 0:57

הקורונה לא עוצרת את אבי ביטר, שמתכנן לצלם בחודש הבא סרט חדש בשם "השוד האחרון". לצורך ההפקה, הוא משיק יחד עם קולנוע קנדה קמפיין מימון המונים, כשבין התשורות גם הזכות להשתתף בצילומים

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: אביב ארגז

לאחר סרטי פולחן כמו "בוכה בגשם" ושני הפרקים בסדרת "חבר ואח", עומד אבי ביטר לצלם סרט נוסף - "השוד האחרון". כמשתמע משמו, הפעם אין מדובר במלודרמה סוחטת דמעות כנהוג אצלו, אלא במותחן פשע.

השוד המדובר יתגלה כמשימה כמעט בלתי אפשרית, אך ביטר יידרש להשלים אותו בהצלחה כדי להחזיר לחיקו את אהבת חייו - מרגריטה. למרות האופי המחוספס, הסרט יכלול גם צד מוזיקלי, והפסקול יציג שירים חדשים וגם ביצוע מחודש ל"מלא עוד כוס חבר", להיטו האגדי של הזמר.

כרגע, כל מה שיש לזה לפרויקט הזה הוא תסריט. קרנות הקולנוע מן הסתם לא תומכות בו וגם מפיקים פרטיים קשה לגייס בזמן הקורונה, אך ביטר לא לבד. לצידו התייצב קולנוע קנדה, המיזם העצמאי שפועל בשכונת פלורנטין בתל אביב בהצלחה רבה בחודשים האחרונים.

המיזם חבר לביטר בעקבות סטטוס שפירסם, ומרים יחד עמו קמפיין מימון המונים להפקת הסרט, בתקווה לצלם אותו בתחילת החודש הבא. תמורת תרומה של 50 שקל, תוכלו לקנות מראש כרטיס כניסה לבכורת "השוד האחרון", שתתקיים כמובן בקולנוע קנדה. תמורת 75 תוכלו לקבל קסטה בעיצוב מיוחד עם פסקול הסרט. תמורת מאה שקל תקבלו כרזה חתומה, ותמורת אלף שקל תוכלו לקבל שלל תשורות וגם לזכות להשתתף בצילומים. אתם בעניין? כנסו ללינק הבא.

אבי ביטר. מני שטרית,
פונה ללב ולכיס שלכם. אבי ביטר/מני שטרית
  • עוד באותו נושא:
  • אבי ביטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully