וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הקומי הוותיק פרד ווילרד ("משפחה מודרנית", "כולם אוהבים את ריימונד") הלך לעולמו

16.5.2020 / 22:20

השחקן האהוב, שקיבל שלוש מועמדויות לאמי על "כולם אוהבים את ריימונד" וכיכב בסרטיו המוקונטריים של כריסטופר גסט, הלך לעולמו בגיל 86. לפני מותו הספיק לככב בסדרה "חיל החלל", שתעלה בנטפליקס בסוף החודש

נטפליקס

השחקן הקומי הוותיק פרד ווילרד הלך לעולמו בגיל 86. כך, לפי פרסומי התקשורת האמריקאית. בתו היחידה, הופ, מסרה כי הוא בנסיבות טבעיות: "אבי מת בשלווה. הוא המשיך לעבוד ולשמח אותנו עד הרגע האחרון. אהבנו אותו מאוד", מסרה.

ווילרד נודע במיוחד בשל השתתפותיו בסרטיו המוקומנטריים של כריסטופר גסט - "ספיינל טאפ" (אותו גסט כתב ורוב ריינר ביים) וכן "משב רוח מוזיקלי", "מחכים לגופמן", ו"הזוכה הוא..." ו"כוכב התערוכה" (אותם גסט כתב וביים).

ווילרד הופיע גם בשלל סרטים קומיים אחרים, בהם שני הפרקים "אנקורמן" ו"אוסטין פאוארס: המרגל שתקע אותי", "רוקסן", "קיץ אחד של סוטול", "אמריקן פאי: החתונה" ועוד. היתה לו גם קריירה טלוויזיונית עשירה, שבצד הופעות אורח בסדרות כמו "חברים" ותפקידים ב"כולם אוהבים את ריימונד", עליה היה מועמד לאמי שלוש פעמים, "משפחה מודרנית", עליה היה מועמד פעם אחת, "קומיוניטי" ואחרות.

פרד ווילרד. GettyImages
כולם אהבו אותו. פרד ווילרד/GettyImages

נוסף לכך, ווילרד עשה עבודות דיבוב ב"משפחת סימפסון", "צ'יקן ליטל" וכדמות האנושית היחידה "וול-E" של פיקסאר. לאחרונה שוב יצא למסע בין כוכבים עם "חיל החלל", הקומדיה המדוברת של נטפליקס שתעלה בסוף החודש, אליה הספיק להצטלם לפני מותו. היא תיוותר כתפקידו הגדול האחרון. זוגתו של ווילרד, מרי, הלכה לעולמה בעצמה בשנה שעברה.

ג'יימי לי קרטיס, זוגתו של הבמאי כריסטופר גסט, שותפו הקבוע של ווילרד, צייצה לזכרו: "כמה מזל היה לנו שנהנינו מכישרונותיו של פרד. תודה שגרמת לנו להתפקע מצחוק". סטיב קארל, שעבד בצידו ב"חיל החלל", כתב - "הוא היה האיש הכי מצחיק שעבדתי איתו". כריסטינה אפלגייט, שכיכבה עמו ב"אנקורמן", הוסיפה - "בחיים לא נשכח את כישרונו העצום ואת אדיבותו. תודה לך על עשורים של צחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully