וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הופעתה של סלין דיון בישראל תידחה לקיץ 2021

17.5.2020 / 17:48

הופעותיה של הדיווה, שהיו אמורות להתקיים באוגוסט בפארק הירקון, יידחו כפי הנראה לקיץ 2021 על רקע משבר הקורונה, כך נודע לוואלה! תרבות. הזמרת הקנדית היתה אמורה לקיים שתי הופעות ישיבה בט"ו באב, כל אחת בפני כ-20 אלף איש

סלין דיון בפרסומת לקניות ברשת לפייסבוק/פייסבוק, אינסטגרם

מסתמן: הופעתה של סלין דיון תידחה לקיץ 2021 על רקע משבר הקורונה, כך נודע לוואלה! תרבות. הזמרת הקנדית היתה אמורה לקיים בפארק הירקון בתל אביב את הופעותיה הראשונות בישראל כמופעי ישיבה ב-4 באוגוסט, ערב ט"ו באב, ולמחרת ה-5 באוגוסט - מועד שנוסף לאור הביקוש הרב. כל הופעה בפני כעשרים אלף מוקמות ישיבה. דיון אמורה להגיע לארץ במסגרת סבב עולמי שכולל כמאה הופעות בעולם. זאת לאחר שבמשך שבע שנים הופיעה הדיווה במשכן הקבוע שלה בווגאס.

בחודש שעבר הזמרת המצליחה בת ה-52, שמכרה יותר מ-200 מיליון אלבומים ברחבי העולם, הודיעה על דחיית חלק מסיבוב ההופעות האירופאי שלה בגלל התפשטות הקורונה, שהיו אמורות להתקיים מ-21 במאי עד ל-25 ביולי. תחילה היה נדמה ששאר ההופעות שלה באירופה והופעותיה בישראל יתקיימו כמתוכנן, אולם כעת כאמור מסתמן כי ההופעה לא תתקיים במועד זה אלא בקיץ 2021. את הופעותיה של דיון מפיק שוקי וייס, שכבר הודיע על דחיית הופעותיהם בישראל של ניק קייב ושל מוריסי משנה זו לשנת 2021.

שוקי וייס מסר בתגובה: "כפי שהודענו גם לפני שבועיים לקהל: אנחנו עוקבים בדאגה אחר המצב העולמי, והנחיות הרשויות בישראל, ובראש ובראשונה תוך דאגה לבריאות הקהל, האמנים והצוותים העובדים. אנחנו בוחנים יחד עם צוותה של סלין דיון אפשרויות חלופיות במידה ולא נוכל לקיים את המופע כמתוכנן. אנחנו עובדים כבר מספר שנים להציג את הדיווה הגדולה בעולם בישראל, ומעריכים מאד את האמון והסבלנות של הקהל בזמנים לא ברורים שכאלה".

סלין דיון. GettyImages
להתראות ב-2021? סלין דיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully