וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעתה של רד הוט צ'ילי פפרז בישראל נדחתה ל-23 ביוני 2021

18.5.2020 / 17:00

בגלל משבר הקורונה, הופעת רד הוט צ'ילי פפרז בישראל נדחתה בשנה ותתקיים ב-23 ביוני בפארק הירקון. מוקדם יותר נודע כי גם הופעת הזמרת LP נדחתה בשנה, ואתמול פורסם בוואלה! תרבות כי מסתמן שגם הופעת סלין דיון תדחה לקיץ 2021

דייב שחר

(בסרטון: רד הוט צ'ילי פפרז בהופעה בפארק הירקון בספטמבר 2012. צילום: דייב שחר)

בגלל משבר הקורונה, הופעתה של להקת רד הוט צ'ילי פפרז בישראל, שתוכננה להתקיים ב-10 ביוני בפארק הירקון במסגרת פסטיבל אורבני חדש בשם FUNKYARD, תידחה בשנה. המועד החדש של הפסטיבל וההופעה הוא 23 ביוני 2021. כל הכרטיסים שנקנו לתאריך המקורי בישראל כוחם יפה לתאריך החדש, באותם מקומות, באותו מחיר ובאותם תנאים. על הפקת המופע חתומים שוקי וייס עם לייב ניישן ישראל מקבוצת בלוסטון.

בשנת 2001 בוטלה הופעת הלהקה שבועיים לפני התאריך בגלל המצב הביטחוני. הפעם הראשונה והיחידה שבה הלהקה הופיעה בישראל היתה בספטמבר 2012 בפארק הירקון. הידיעות על הופעתה בישראל של אחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם, שנדחתה כעת, ריגשו במיוחד את המעריצים בגלל שההרכב התאחד עם הגיטריסט ג'ון פרושיאנטה. הוא שב ללהקה עשור לאחר שנטש אותה, והחליף את הגיטריסט שהחליף אותו - ג'וש קלינגהופר. במרץ של שנה שעברה הופיעה הלהקה במתחם הפירמידות שבעיר גיזה מדרום לקהיר, בירת מצרים, ומאות ישראלים נהרו אליה.

רד הוט צ'ילי פפרז. באדיבות warner music,
רד הוט צ'ילי פפרז/באדיבות warner music

שוקי וייס ולייב ניישן מסרו היום גם על דחיית הופעתה של הזמרת לאורה פרגוליצי, הפועלת תחת הכינוי LP. המוזיקאית היתה אמורה להופיע ב-28 ביוני באמפי קיסריה והמועד החדש להופעתה באותו מקום הוא 27 ביוני 2021. בנוסף, כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה! תרבות, מסתמן כי הופעתה של סלין דיון המופקת גם היא על ידי וייס תידחה לקיץ 2021 על רקע משבר הקורונה. הזמרת הקנדית היתה אמורה לקיים בפארק הירקון בתל אביב את הופעותיה הראשונות בישראל כמופעי ישיבה ב-4 וב-5 באוגוסט, כל הופעה בפני כעשרים אלף מקומות ישיבה, במסגרת סבב עולמי שכולל כמאה הופעות בעולם. וייס מסר בתגובה: "אנחנו בוחנים יחד עם צוותה של סלין דיון אפשרויות חלופיות במידה ולא נוכל לקיים את המופע כמתוכנן". מוקדם יותר נודע על דחיית הופעותיהם בישראל של ניק קייב ושל מוריסי משנה זו לשנת 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully