וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה מצוירת: פיקסאר שחררו סרט שדמותו הראשית יוצאת מהארון

25.5.2020 / 9:39

בדיסני פלוס עלה סרט קצר חדש של פיקסאר בשם "Out", המתאר את קשייו של בחור צעיר לצאת מהארון בפני הוריו. זהו המשכה של מגמה הולכת וגדלה בשנים האחרונות בפיסקאר ודיסני, שנותנת נראות גדולה יותר לדמויות להט"ביות

הסרט הקצר Out של פיקסאר. דיסני,
מחליפים גוף. "Out"/דיסני

רק לפני כחודשיים יצא לאקרנים הסרט "קדימה" של פיקסאר שכלל דמות לסבית, אך למרות שנאסר לצפייה במספר מדינות בעולם, נראה שהחברה לא מתכוונת לקחת צעד אחורה. כעת הגיע גם הסרט הקצר "Out", העוסק כולו בהליך היציאה מהארון של גרג, גבר שמתכנן לעבור לגור עם בן זוגו ולא יודע איך לספר על כך להוריו.

הסרט בן תשע הדקות, שהושק השבוע בשירות הסטרימינג דיסני פלוס (שעדיין לא זמין בישראל), עוסק בלבטים והקשיים הרבים של הדמות הראשית. מי שנחלץ לעזרתו הוא דווקא הכלב שלו: התודעה שלהם מתחלפת, מה שמאפשר לצעיר להביט בסביבה מעיני כלב, ולצאת מהארון מול הוריו בצורה לא שגרתית.

בשנים האחרונות דיסני ופיקסאר הכניסו יותר ויותר דמויות להט"ביות לסרטיהם, על פי רוב ברקע, כמו זוג לסביות ב"למצוא את דורי" ו"צעצוע של סיפור 4" או דמותו של לה פו בגרסת הלייב אקשן של "היפה והחיה". "קדימה" היה צעד, ובכן, קדימה, מבחינת ההיקף, ו-"Out" הוא כבר עליית מדרגה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully