וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא שמתקלחת כל יום עם בתה בת ה-19 נחשפת: "ככה זה צריך להיות"

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 15:59

אמא בת 55 שהצטלמה לסדרת דוקו-ריאליטי לא חושבת שהמקלחות היומיות עם בתה הן בעיה: "זאת הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום". הבת לא מתנגדת: "אני לא חושבת שאני צריכה לעזוב את הבית"

אמא ובת מתקלחות יחד/TLC

אמא שמפנקת יותר מדי את בתה בת ה-19 עד כדי כך שהם עושות מקלחות ביחד כל יום, נפתחה וחשפה את הרוטינה הביזארית שלהן. מארי, בת ה-55, וביתה בריטאני גרות ביחד בג'נסן ביץ', פלורידה, וחולקות ביחד קשר קרוב מאוד - כפי שנחשף בתכנית הדוקו הטלוויזיונית Smothered של רשת TLC.

בתכנית נראית בריטאני כשהיא מתקלחת, כשלפתע אמה פותחת את הדלת, נכנסת פנימה ואומרת: "זוזי הצידה, חמודה". בסגנון ההורות ללא גבולות הזה, האמא מתחילה לשטוף את הגב של בריטאני, ומעסה את השמפו לתוך השיער שלה. היא אומרת לה: "את צריכה להשתזף או משהו, את ממש לבנה". כשהיא ממשיכה לסבן את ביתה היא אומרת: "זה מצוין".

האמא הגנה על סגנון החיים שלהן ואמרה שזאת "הדרך הכי טובה" להתחיל את היום. "אני מתקלחת עם בריטאני מאז שהיא בת 5. אני פשוט אמא אוהבת, אני לא מאמינה שיש לי מערכת יחסים יותר מדי קרובה עם בריטאני, זה פשוט שמשהו שצריך להיות ככה".

צפו בהן מספרות על עצמן בתכנית

בריטאני הודתה שהיא אוהבת את החיבוק האמהי, ושאין לה שום כוונה לצאת מהבית ולהפוך לעצמאית יותר בקרוב. "כשאמא שלי עושה דברים פשוטים כמו לשטוף את השיער או הגוף שלי, זה גורם לי להרגיש יותר בנוח. אני רק בת 19, לא עזבתי את הבית, ואם הייתי צריכה לעזוב, כנראה שהייתי מתה מחרדת נטישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully