וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה ויס וחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו

26.5.2020 / 17:03

לאחר שבנו של ראש הממשלה כתב על עיתונאית חדשות 12 "מעניין כיצד היא התקדמה בתקשורת", החליטו דנה ויס וחדשות 12 להגיש תביעת דיבה. נתניהו צייץ בתגובה: "הערוץ הזה שפך את דמי. צפו פגיעה"

עריכה: ניב מעוז

חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בטענה ל"התבטאויות דיבתיות ומיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית", כלשונם, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי בנו של ראש הממשלה. "מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע", נמסר מחדשות 12. כתב התביעה יוגש בימים הקרובים על ידי המחלקה המשפטית של חברת החדשות בראשות ד"ר עו"ד ישגב נקדימון ועו"ד דקלה בירן.

יאיר נתניהו כתב שלשום (ראשון) בעמוד הטוויטר שלו "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מענייין". כמו כן טען נתניהו כי "ויס נמצאת במערכת יחסית עם מנדלבליט שסיפק לה הדלפות פליליות אין סוף, ובתמורה קיבל סיקור חיובי בפאקינג פריים טיים של ערוץ 12 במוצאי שבת".

דנה וייס ויאיר נתניהו. צילום מסך, צילום מסך
"מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע". דנה ויס ויאיר נתניהו/צילום מסך, צילום מסך

דנה ויס מסרה בתגובה: "הדברים מדברים בעד עצמם. אנחנו ב-2020 וכל אחד צריך לשאול את עצמו אם הוא מוכן לחיות במציאות שבה נשים צריכות לספוג עלבונות, רמיזות מיניות והכפשות כדי להסביר את ההצלחה שלהן. נחצה כאן קו אדום ביודעין, והמחויבות שלנו היא לעצור את ההתנהגות הפסולה הזו שבה ניתן להשפיל נשים באמצעות פייק ניוז ושקרים שמגיעים עד כדי לשון הרע והטרדה מינית".

טרם התקבלה תגובת יאיר נתניהו לפניית וואלה! תרבות. לאחר מייד לאחר שנודע על התביעה המתוכננת נגדו מצד חדשות 12, צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "חחחחח רוצים לשמוע בדיחה? ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה ויס. אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה".

לפני קצת יותר משנה, הופץ ברשתות החברתיות סרטון בו נשמעת ויס מכנה את בנו יאיר נתניהו "האפס הזה, הילד קקות הזה". מאוחר יותר התנצלה על ההתבטאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully