וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות מאחורי דיבוב הסרטים של דיסני: שיחה מרתקת ופרועה עם אלי גורנשטיין

27.5.2020 / 0:00

לקראת המצעד המיוחד של גלגלצ ושל וואלה! NEWS לבחירת השירים הכי אהובים מסרטי דיסני, הפודקאסט ועדת תרבות אירח את אלי גורנשטיין, הלוא הוא הקול מאחורי סקאר, ג'אפר ואחרים. קיבלנו סיפורים מרתקים, ביצועים חיים של להיטים ולקינוח גם חיקוי מפתיע של יורם לס

מחר (חמישי) ישודר המצעד המיוחד של גלגלצ ושל וואלה! NEWS לבחירת השירים האהובים מכל הזמנים מתוך סרטי דיסני. בהמתנה דרוכה לפרסום תוצאות האמת, אירחנו בוועדת תרבות, הפודקאסט של וואלה תרבות, את אלי גורנשטיין - הלוא הוא הקול מאחורי סקאר, ג'פאר, פרולו, סבסטיאן ודמויות אגדיות נוספות מן הלהיטים הקלאסיים של אולפן האנימציה.

בשיחה עם אבנר שביט, מספק גורנשטיין הצצה לאחורי הקלעים של עבודת הדיבוב והשירה בסרטים כמו "מלך האריות", "אלאדין", "בת הים הקטנה", "הגיבן מנוטרדאם", "הנסיכה הצפרדע" ועוד. הוא מדבר על קולו הייחודי, מסביר למה לנבלים תמיד יש קול נמוך כמו שלו ומספר כיצד הצליח להזדהות עם כמה מן הדמויות האפלות בתולדות הקולנוע.

במהלך השיחה, גורנשטיין מספק ביצועים חיים ומאולתרים לכמה משיריו המפורסמים, משחזר את הדיבוב של אוסקר מ"רחוב סומסום", מחקה את יורם לס ואפילו מתחיל להשתולל בגרמנית. הוא גם מגלה לנו מהם שירי דיסני האהובים עליו, מסביר למה פרולו מ"הגיבן מנוטרדאם" עוד יותר מנוול מסקאר וחושף כיצד כלבתו מגיבה לקולו העמוק.

אלי גורנשטיין. ראובן קסטרו
איש שיח מרתק. אלי גורנשטיין/ראובן קסטרו

המצעד המלא ישודר בגלגלצ ובוואלה! NEWS בערב שבועות, חמישי 28.5, בין 10:00 ל-13:00, בהנחיית דלית רצ'שטר ועומר גפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully