וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ריצ'רד הרד ("סיינפלד") הלך לעולמו בגיל 87

26.5.2020 / 21:12

השחקן הוותיק, שזכור בעיקר בשל הופעתו כמיסטר וילהלם ב"סיינפלד", הלך לעולמו. הוא שיחק גם בסרטים כמו "כל אנשי הנשיא" ו"תברח"

מערכת וואלה!

השחקן הוותיק ריצ'רד הרד הלך לעולמו בגיל 87, לאחר מלחמה במחלת הסרטן. כך מסרה זוגתו מזה ארבעים שנה, השחקנית פטרישיה קראודר, להוליווד ריפורטר.

הרד זכור בעיקר מהסדרה "סיינפלד", בה הופיע במשך כמה שנות כמיסטר וילהלם, מנהלו של ג'ורג' קוסטנזה בזמן עבודתו ביאנקיז. הוא היה שותף לכמה מן הרגעים והפרקים הגדולים בתולדות הסדרה, ותרם לה תרומה משמעותית. עם זאת, היו לו גם תפקידים ביצירות משמעותיות אחרות.

תפקידו הקולנועי הראשון של הרד היה ב-1970 ב"הרקולס בניו יורק", סרט הפולחן הקאמפי של ארנולד שוורצנגר, שאגב יהיה זמין בקטלוג של נטפליקס מהשבוע הבא. בהמשך העשור הופיע גם בשניים מן הסרטים המאפיינים והמוערכים של הסבנטיז: "כל אנשי הנשיא" ו"הסינדרום הסיני". בשנות השמונים הופיע במיני-סדרת המד"ב המצליחה "V" ובסרטו הנפלא של ג'ון יוז, "תקועים בדרך".

בשנות התשעים, חוץ מ"סיינפלד", הופיע גם בכמה פרקים של הסדרה "זינוק לאתמול". עם השנים, הופעותיו התמעטו, אבל בשנותיו האחרונות הספיק להופיע בלהיט פורץ הדרך "תברח" וגם ב"הפרד" של קלינט איסטווד. הוא הותיר אחריו שלושה ילדים.

מותו של הרד ממשיך חודש לא קל למעריצי "סיינפלד", כיוון שבמהלכו מת גם ג'רי סטילר, שגילם בסדרה את דמותו של פרנק קוסטנזה.וכך, בתקופת זמן כה קצרה, איבדנו גם את אבא של ג'ורג' וגם את הבוס שלו.

ריצ'רד הרד. צילום מסך מתוך "סיינפלד", צילום מסך
ריצ'רד הרד ב"סיינפלד"/צילום מסך, צילום מסך מתוך "סיינפלד"
ריצ'רד הרד. GettyImages
ריצ'רד הרד בהקרנת הבכורה של "תברח" לפני שלוש שנים/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully