וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים נתנו לאלמנה שחורה להכיש אותם "כדי להפוך לספיידרמן"

21.6.2020 / 0:01

שלושה אחים מבוליביה האמינו שהכשת עכביש תעניק להם כוחות על כמו של ספיידרמן - ומצאו את עצמם מובהלים לבית החולים. המשטרה מבקשת להסביר לילדים שגיבורי על אינם קיימים במציאות

יח"צ - חד פעמי

בסרטון: טריילר לסרט "ספיידרמן: ממד העכביש"

שלושה ילדים מבוליביה קיוו שאלמנה שחורה תעניק להם כוחות על כמו של ספיידרמן ומצאו אחת שתכיש אותם. האחים בני ה-8, 10 ו-12 שבאותו זמן רעו עזים בעיירה הקטנה צ'יינטה, הובהלו לבית החולים מוקדם יותר החודש לאחר שנתנו לעכביש אלמנה שחורה להכיש אותם, מתוך אמונה שזה יהפוך אותם לספיידרמן.

עכביש מסוג אלמנה שחורה. ShutterStock
ילדים נתנו לאלמנה שחורה להכיש אותם בתקווה להפוך לספיידרמן/ShutterStock

"הילדים דרבנו את העכביש להכיש אותם לאחר שנעצו בו במקל", אמר וירג'יליו פייטרו, האפידמיולוג הראשי במשרד הבריאות הבוליביאני, ל"טלמונדו". אמם של הבנים, שאספה עצי הסקה בקרבת מקום, מיהרה לקחת אותם למרפאה המקומית לאחר שהחלו לפתח סימפטומים. כשהסימפטומים החמירו, השוטרים מיהרו לקחת אותם לבית חולים סמוך ומשם, בסופו של דבר, לבית החולים לילדים בלה פז. הילדים קיבלו טיפול ושוחררו כשמצבם הטיב. בכירים בבוליביה ניצלו את האסון כדי להבהיר להורים שיש להסביר לילדיהם על ההבדל בין מה שהם רואים על המסך למציאות.

המרכז הלאומי לבקרת רעלים טוען כי על אף שהכשות של אלמנות שחורות מסוכנות, במיוחד לילדים וקשישים, הן לעיתים רחוקות קטלניות: "עכבישים אלה אוהבים אזורים חשוכים ושקטים. עכבישי אלמנה שחורה לא יתקפו אתכם, אלא אם הם מרגישים מאוימים. הכשה של אלמנה שחורה עלולה לגרום להתכווצויות שרירים, כאבי בטן עזים וחולשה". במרכז מנחים כי במידה והוכשתם בידי אלמנה שחורה, יש לשטוף היטב את האזור במים וסבון וכל עוד אין כאבים (או יש כאבים קלים) אין צורך לפנות לטיפול מיוחד.

ספיידרמן. Giphy
ספיידרמן/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully