וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הבארבי שובת רעב: "המועדונים בלי מתווה 3 חודשים. לא אזוז מפה"

31.5.2020 / 13:40

שאול מזרחי, מנהל מועדון הבארבי בתל אביב, החל הבוקר בשביתת רעב מול בית רה"מ, כמחאה על כך שמתווה החזרה לשגרה של עולם התרבות אינו מאפשר פתיחת מועדוני הופעות בעמידה. "ממתי אנחנו הפכנו להיות הבעיה הציבורית? שלושה חודשים לא ראינו שום פיצוי למרות ההבטחות"

שאול מזרחי מפגין מול בית ראש הממשלה/שגיא בן נון

(בסרטון: שאול מזרחי מסביר מדוע הוא שובת רעב מול בית ראש הממשלה)

שאול מזרחי, מנהל מועדון ההופעות "בארבי" בתל אביב, החל הבוקר (ראשון) בשביתת רעב מול בית ראש הממשלה בירושלים, כמחאה על כך שמתווה החזרה לשגרה של עולם התרבות אינו מאפשר פתיחת מועדונים עם מקומות שאינם מסומנים. הבארבי מתכנן להיפתח ב-17 ביוני, למרות האיסור. מזרחי הציב במקום השביתה שלטים עליהם כתב בין השאר: "לגווע ברעב ושביתת רעב זה היינו הך", "ממתי התרבות הפכה לסכנה?", "ממשלה אטומה והתרבות נעלמה" ו"מדינה בשגרה והתרבות במצב רע".

"אני לא אזוז מפה עד שלא אקבל את מה שאני רוצה", אומר מזרחי לוואלה! תרבות. "נאלצתי לעשות שביתת רעב מול בית ראש הממשלה. לא כי בא לי, אלא בגלל שאי אפשר להמשיך ככה יותר. צריך להבין שהמתווה הזה הוא לא מתווה. כל המתווה לא מדבר על מועדונים במופעי עמידה. ואף אחד לא קרא לנו להתייעץ איתנו. החליטו שאנחנו בעיה - וזהו. כבר כמעט שלושה חודשים לא ראינו שום פיצוי ממדינת ישראל, למרות כל ההבטחות שלהם. אנחנו עדיין משלמים לעובדים ביטוח לאומי בהתאם לחוק. כל יומיים יש מסיבות עיתונאים עם הבטחות חסרות שחר".

שאול מזרחי מפגין מול בית ראש הממשלה. שגיא בן נון, מערכת וואלה!
"כמעט 3 חודשים בלי פיצוי". שאול מזרחי מפגין מול בית ראש הממשלה/מערכת וואלה!, שגיא בן נון

"בהתחלה ביקשו מאיתנו לשבת בבית, אז ישבנו", מוסיף מזרחי, "ביקשו שלא נפתח את העסקים - לא פתחנו. לחכות בסבלנות לפעימות שלהם - חיכינו. ואז גילינו שנשארנו קרחים מכאן ומכאן. על אחד השלטים פה כתוב 'שכחו אותי בבית 3', בגלל התחושה כשאתה מסתכל בערגה על אחרים בשוק שחזרו לעבודתם. אני שואל - מה איתנו? ממתי אנחנו הפכנו להיות הבעיה הציבורית? מאוד קשה לראות אחרים שחזרו לשגרה ולעבודה, ולנו אין אופק".

"לא נתנו לנו פלסטר, בקושי אספירין. אולי, במקרה הטוב, כדי שאולי במקרה הטוב נחזור עם 500 איש בהיכלי התרבות. למועדונים אין מתווים ולא היו מתווים. זה לא שאנחנו עכשיו דורשים משהו שאחרים לא לא מקבלים. ב-14 ביוני אולמות האירועים יקבלו עולם ומלואו. אם תשוו לנו את התנאים אני חושב שנוכל להתקדם".

שאול מזרחי מפגין מול בית ראש הממשלה. שגיא בן נון, מערכת וואלה!
שאול מזרחי בשביתת רעב בסמוך לבית ראש הממשלה/מערכת וואלה!, שגיא בן נון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully