וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע הראשון של זאפה אחרי הקורונה: אביב גפן בבאר שבע

31.5.2020 / 20:50

קבוצת זאפה החליטה אילו מופעים יתקיימו בכל מתחמיה לראשונה מאז ההשבתה שגרם משבר הקורונה. לוואלה! תרבות נודע כי המופע הראשון של זאפה יהיה של אביב גפן והוא יתקיים בהשקת המועדון החדש של הזאפה בבאר שבע ב-24 ביוני. למחרת, שלום חנוך יפתח מחדש את זאפה הרצליה

צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: אביב אירגז

(בסרטון מעל: אביב גפן מתראיין לוואלה! תרבות לקראת נשף רוק, אפריל 2018)

קבוצת זאפה בחרה את המופעים שיתקיימו בכל מתחמיה לראשונה מאז ההשבתה שגרם משבר הקורונה. לוואלה! תרבות נודע כי המופע הראשון של זאפה יהיה של אביב גפן והוא יתקיים בהשקת המועדון החדש של הזאפה בבאר שבע ב-24 ביוני. זאפה באר שבע היה אמור להיפתח במרץ - גם אז בהופעתו של אביב גפן - אבל השקתו נדחתה בגלל הקורונה.

למחרת, ב-25 ביוני, ייפתחו שאר מועדוני הזאפה בארץ: זאפה הרצליה ייפתח ביום זה עם הופעה של שלום חנוך ומשה לוי, זאפה תל אביב עם הופעה של אמיר דדון, וזאפה ירושלים עם הופעה של עמיר בניון - כל ההופעות האלה ב-25 ביוני. נכון לשלב זה המופע הראשון עליו ידוע שיתקיים בזאפה אמפי שוני הוא של שלמה ארצי ב-1 ביולי, כפי שפרסם באחרונה הזמר.

עצרת התמיכה באמנים. מופע של שלום חנוך. ראובן קסטרו
יפתח את זאפה הרצליה. שלום חנוך/ראובן קסטרו

המועדון החדש בבאר-שבע הינו בראשותם של קבוצת זאפה, משפחת אדרי וקבוצת איינשטיין והוקם בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. המועדון מתפרס על פני 1,000 מ"ר ומכיל מאות מקומות במופעי ישיבה ובמופעי עמידה. בשלב זה, בשל מתווה משרד הבריאות, יתקיימו מופעי ישיבה בלבד, על פי נהלי הממשלה, לרבות מרחק בין האורחים ומדידת חום בכניסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully