וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחה את האויב המושבע: קרול בסקין תקבל לידיה את פארק הנמרים של ג'ו אקזוטיק

2.6.2020 / 10:59

פעילת זכויות בעלי החיים ניצחה את האויב המושבע שלה ג'ו אקזוטיק, אשר נידון ל-22 שנות מאסר בגין ניסיון לחסלה, כשבית המשפט העביר לידיה את זכויות הניהול של פארק החיות האקזוטיות שהיה בעבר בשליטתו של אקזוטיק

טריילר לסדרת הדוקו "חיות רעות" של נטפליקס/נטפליקס

טוויסט מפתיע נוסף בעלילות ג'ו אקזוטיק וקרול בסקין, שתי הדמויות המרכזיות בסדרה הדוקומנטרית "טייגר קינג" של נטפליקס: בסקין, פעילת זכויות בעלי החיים ומי שמחזיקה בבעלותה פארק המהווה מקלט לנמרים שהוחרמו ממגדלים לא חוקיים, קיבלה לידיה את השליטה בפארק החיות של ג'ו אקזוטיק באוקלהומה - פארק שנמצא היום בשליטתו של ג'ף לואו, שותפו העסקי לשעבר של אקזוטיק. בית המשפט במדינה פסק כי הפארק הועבר לפני שנים במרמה לאמו של ג'ו אקזוטיק וכעת עליו להתפנות תוך 120 יום ולעבור לידיה של בסקין.

בסקין הוצגה בסדרה "טייגר קינג" כאויבת המושבעת של הכוכב הראשי ג'ו אקזוטיק, אדם צבעוני שניהל גן חיות באוקלהומה ששהו בו נמרים וחיות אקזוטיות נוספות. בינואר 2020 נידון אקזוטיק ל-22 שנות מאסר לאחר שהורשע בניסיון להרוג את קרול בסקין בפלורידה, ובהריגת חמישה נמרים. סדרת הדוקו של נטפליקס לא מציגה גם את בסקין כאדם קדוש במיוחד, ואף מעלה סימני שאלה סביב הקשר שלה להיעלמות בעלה בשנת 1997. אקזוטיק ודמויות נוספות בדוקו טענו כי היא רצחה את בעלה והאכילה את הנמרים בגופתו.

קרול בסקין טייגר קינג. יוטיוב, צילום מסך
קיבלה שליטה. קרול בסקין/צילום מסך, יוטיוב

בתחילת החודש דיווח העיתון "וראייטי" כי השחקן ההוליוודי ניקולס קייג' יגלם את אקזוטיק בסדרה עלילתית חדשה בת שמונה פרקים מאולפני CBS, תחת ניצוחם של דן לגאנה ("חוליגן אמריקאי" המבריקה של נטפליקס) ופול יאנג. זה יהיה תפקידו הראשון של קייג' על המסך הקטן, אחרי עשורים שבהם כיכב בקולנוע בלבד, בין היתר בסרטים כמו "בייבי אריזונה", "עימות חזיתי", "קון אייר" ועשרות אחרים. הסדרה החדשה בכיכובו תעקוב אחר קורותיו של ג'ו אקזוטיק, במקור ג'ו שרייבווגל, הבעלים האקסצנטרי של גן חיות באוקלהומה שנאבק לשמור על הפארק שלו גם במחיר שפיותו. העלילה תחקור כיצד הפך למי שהפך, וכיצד איבד את עצמו לטובת הדמות שיצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully