וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי שצפיתי בפרק של 'המתחזים', מבחינתי כל מי שאני מכיר הוא מתחזה"

3.6.2020 / 9:19

הפרק של "המתחזים" מאתמול, שבו נחשף סיפורה של קטי שהתאהבה בגבר בשם שי בנבנישתי, עורר המון תגובות נסערות והמומות ברשתות החברתיות. אספנו כמה מהן

לורין מיכאלי המתחזים שי בנבנישתי חיים אתגר. קשת 12, צילום מסך
לורין? שי? הלו?/צילום מסך, קשת 12

הפרק של "המתחזים" ששודר אתמול בקשת 12 עורר המון תגובות המומות ונסערות. בתכנית הוצגה צעירה בשם קטי שפיתחה מערכת יחסים עם גבר בשם שי בנבנישתי, אדם שפנה אליה דרך הפייסבוק והציג את עצמו כנשוי רשמית ופרוד בפועל. עוד סיפר לה כי הוא סוכן משטרתי סמוי המשמש כעד מדינה. הוא שלח לה הודעות רומנטיות, השניים החלו לנהל שיחות טלפון ארוכות מאוד, ומהר מאוד מצאה את עצמה קטי מאוהבת בו עד מעל הראש. היא התגרשה מבעלה והתמסרה לו לחלוטין. השניים ניהלו במשך חודשים ארוכים קשר וירטואלי בלבד, ולא נפגשו אפילו פעם אחת.

העלילה המשיכה להסתבך, ומהר מאוד גילתה קטי כי תמונות הילדים ששלח לה לכאורה שי בנבנישתי הן למעשה תמונות ילדיה של אישה בשם לורין מיכאלי, ידידה קרובה של שי לכאורה. לורין, נשואה, אם לשלושה ואוהדת של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, הפכה לחברה קרובה של קטי. בתחקיר שערך חיים אתגר הסתבר עוד כי קטי לא הייתה היחידה שנפלה בפח שלו, אלא שהיו נשים נוספות שניהלו עמו קשר רומנטי מבלי שכלל פגשו אותו. סופו של התחקיר היה מפתיע בואכה מדהים: שי הוא למעשה אותה לורין.

לאור התחקיר המטלטל, התגובות ברשתות החברתיות כמובן לא איחרו לבוא. אספנו כמה בולטות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully